Alapvetően az A1406200785 középtartót (a homlokfalon) nem renováljuk, hanem konkrétan cseréljük. Az ok szimpla: totálisan rozsdás, elhasználódott. Hogy mitől, ne kérdezze senki; furcsa ez, mert a körülötte lévő részelemek viszont teljesen épek, sértetlenek.
Úgyhogy beszereztük kedvenc bontónkból az utód-vasat, egy eredeti A1406200785 kereszttartót, amelyet a régi jelyére teszünk majd be. Persze elengedhetetlen volt, hogy az újdonsült alkatrészt letisztítsuk, rozsdamarózzuk, majd az egészet lekezeljük – nem volt teljesen makulátlan, de viszonylag vissza lehetett állítani gyári, eredeti állapotúra.
Miután ez megvolt, kiszereltük az első két hűtőventilátor védőrácsát. A műanyag rostélyt összesen 4 darab specifikus patent tartja, ezeket kellett kipattintani, majd kihúzni a sínjéből. Itt vigyázni kell a két ventilátor tápellátását biztosító kábelekre, valamint a sebességváltó olajhűtő rendszerének csővezetékeire.
Miután ez megvolt, meglazítottuk a rozsdás A1406200785 felső és alsó tartó csavarjait, valamint a középső, 2 részből álló fefogató műanyagot (A1404660944). Amint ezzel megvoltunk, óvatosan átbújtattuk az A1406200785 kereszttartót az olajhűtő csövek közt, és a szerelés első fázisával el is készültünk.