Nagyjából 2 hónapig keresgéltünk S420 feliratot az Autóaddikt.hu által megújítandó W140-es csomagtérfedelére. Nagy nehezen összehoztuk.
Minél autentikusabb és eredetibb legyen az összhatás: a bálna esetében ez az elsődleges szempont. Ennek megfelelően keressük folymatosan azokat a részegységeket, tartozékokat, amelyek röpke 22 év elteltével lekerültek róla, valami miatt más jellegű-arculatú részmegoldásokat választottak előző tulajai.
Ezen választásokkal nem igazán tudunk azonosulni, de hát ízlések és pofonok ugyebár. Többször írtunk már a kaszni színére fújt hátsó lámpasor alsó prizmacsíkjáról, a replika felnikről, vagy épp az S420 felirat hiányáról.
Több bontót végigtalpaltunk, de semmi eredmény – a legtöbb helyen zéró esély, egyedül Ámon Pál Mercedes bontójában, a Népszigeten jártunk majdnem sikerrel. Neki ugyanis akadt S betűje, kettese, nullása. csak négyese nem. Talán lett volna W220-asról is, de az meg láthatóan kisebb, mint a W140 betűmérete.
Így végül maradt az ebay, ami opció volt amúgy is, de ott is pangás mutatkozott párhuzamosan, mígnem egy floridai bontó meghirdette potom összegért a maga portékáját, egy 1997-es S420 felirat (embléma) személyében.
Lecsaptunk rá, ment is a shipping, és úgy 2 hét alatt nemzetközi trackinggel (USPS az USA-ban, majd Hollandián, Németországon át Magyarországra GLS) meg is érkezett a badge.
Remek állapotban, nagyítóval sem nagyon látható karcokkal, semmilyen leverődéssel, szinte gyári állapotban érkezett az áru, gondosan becsomagolva, annak rendje s módja szerint.
A következő kérdés az volt, hogy mivel, hogyan ragasszuk fel az S420 feliratot, lehetőleg hatékonyan. Végül a Henkel Loctite kétoldalú ragasztószalagja lett a nyerő, ráadásul pont olyan vékonysággal, amit az embléma el is bírt.
Hamza Csaba, a Classic Vehicle Hungary vezetője tanácsára papírlapot használtunk, hogy a szintezés megfelelő legyen, tehát ne fussunk bele abba az alaphibába, hogy az egyenként, betűnként-számonként felragasztott S420 felirat ferde legyen. Hozzá még vízmértékeztünk is, s persze eredeti gyári fotók alapján (sablon híján) szemmértékre beállítottuk a megfelelő távolságokat, és mehetett is a ragasztás.
Véleményünk szerint kellemes végeredmény született, most már beazonosítható a W140-es, milyen hajtáslánccal is rendelkezik. Bízunk benne, hogy tartós lesz a ragasztás, egyelőre úgy tűnik – masszívan állja a sarat.