Tulajdonképp csak félig-meddig tekinthetjük magunkénak, ugyanis a tulaj Németországban él, és ott használja a kocsit. Sok esetben viszont Magyarországra látogatnak, és olyankor irány a szerviz, indulhatnak a cserefolyamatok, javítások. Már ha szükséges.
Első körben olajat, szűrőket cseréltünk az autón, valamint kaptunk egy revíziót is a CVH-nál, hogy melyek legyenek azok a kritikusabb részletek, amelyekre ügyelnünk kell. Ez nagyjából 2.5 hónapja zajlott, és akkor Ádámmal, a CR-V tulajával meg is beszéltük, hogy ősszel-késő ősszel bevetjük újra a szervizkört.
Erről viszont a következő cikkünkben írunk majd részletesen; a további szervizeléssel ősrégi partnerünket, a Zöld Autüószervizt bíztuk meg. Ahogyan írtuk is feljebb, az olajcserét, a szűrők cseréjét pedig a CVH végezte el.
Terveink szerint nagyjából negyedévente lesz cikkünk (de olyankor lehet, hogy több is párhuzamosan) a 2014-es Honda CR-V 2.0 AWD-ről.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer