Mintegy válaszként a DesignworksUSA háza táján végbemenő széleskörű üzleti változásokra, a BMW Group leányvállalata korszerűsített arculattal, Designworks néven dolgozik tovább, amellyel párhuzamosan új vállalati weboldalát is elindítja. 2015. április 8-tól Designworks névre változik a BMW Group DesignworksUSA hivatalos elnevezése, amely egyfelől a dizájn-tanácsadó cég kreatívtanácsadás-ágazaton belül betöltött vezető szerepét, másfelől a stúdió BMW Group-hoz kapcsolódó, illetve vállalatcsoporton kívüli egyre változatosabb ügyfélkörét tükrözi. Az új névhez igazodva a Designworks új weboldalát is elindítja, amely a cég frissített profilját is felfedi.
Az immáron Designworks néven működő stúdió 1995 óta a BMW Group dizájn-részlegének szerves része, amely kreatív szolgáltatásaival évtizedeken át inspirálta a vállalatcsoport innovációs kultúráját, miközben kreatív megoldásaival nagyvállalatok növekedéséhez és jelentős változásaihoz járult hozzá világszerte. Alapvető feladatkörén túl, ügyfelei üzleti kihívásaiból merítve a Designworks innovatív szolgáltatások egész tárházát fejlesztette ki, amelyek során a kreatív dizájn-megoldásokat olyan szakvéleményekkel egyesíti, mint kreativitási és fenntarthatósági tanácsadás, stratégia és kutatás, a felhasználói felület kialakítása és márkaépítés. Miközben szolgáltatásai egyre fejlődtek, a stúdió meghatározó üzleti irányvonala mindvégig a kreativitáson alapuló, ágazatokon átívelő dizájn-innovációk megalkotása maradt, amelyet elsősorban a BMW Group vállalatcsoporttal ápolt szoros kapcsolat táplált. Mára azonban elérkezett annak az ideje, hogy a Designworks belső eredményeihez igazítsa külső megjelenését és mindezek fényében új nevet, új weboldalt és korszerűsített vállalati arculatot mutasson be, amelyekkel a stúdió alátámasztja a kreatívtanácsadás-ágazaton belül betöltött vezető szerepét.
A BMW Group innovációs kultúrájának kiterjesztése
A Designworks profilja a jövő megalkotása. Vállalkozását az 1970-es években, egy malibui dizájnstúdióként kezdte, mígnem mára egy három világvárosban székelő kreatív tanácsadó céggé érett, amely globálisan átfogó perspektívák és különféle egyéni nézőpontok szerint formálja a dizájn jövőjét. Ügyfeleik – induló cégek és a világ 500 legnagyobb vállalatába tartozó vállalkozások egyaránt – a világ minden tájáról felkeresik a tanácsadó vállalatot, hogy általa bepillantást nyerjenek a jövőbe. A kreatív dizájnstúdió legfőbb feladata, hogy felhasználja a BMW Group innovációs kultúrájában, valamint úttörő formai megoldásaiban rejlő erőt és ezáltal hozzásegítse külső ügyfeleit céljaik eléréséhez. Mindeközben a Designworks – a különböző iparágakon átívelő ügyfélkapcsolatokból megszerzett szaktudás és tapasztalat felhasználásával – a külső nézőpontok és hatások elsajátításával a BMW Group innovációit is gazdagítja. Széles körben kiterjesztett dizájn- és kreatív tanácsadási portfóliójával, valamint a mobilitásra, a digitális valóságra és a stúdióval kapcsolatban álló partnerekre összpontosító szolgáltatásaival a Designworks célja, hogy ügyfelei előnyt kovácsoljanak az innovációkból.
Egyedülálló szolgáltatások tárháza
A Designworks mindig is sokoldalú ügyfélkörrel dolgozott együtt, a stúdióval napjainkban kapcsolatot ápoló partnereire pedig ez hatványozottan igaz. A termékkezelés és dizájnirányítás ágazatok mellett a Designworks mára stratégiai osztályokkal, innováció-kezelési csapatokkal, fejlesztési részlegekkel, marketingesekkel, rendezvényszervezőkkel és számos olyan különböző szegmens képviselőjével dolgozik együtt, akik fontos szerepet tulajdonítanak az innovációnak. A Designworks ügyfelei közül jó párat a stúdió egyedülálló, ágazatokon átívelő szaktudása vonzotta a céghez, amely különböző részlegek, tudományágak és kultúrák képviselőit juttatta már sikerhez.
Bővebb infó: www.bmwgroupdesignworks.com címen.