Home Hírek A BMW útnak indítja a tisztán elektromos prémium mobilitás nemzetközi kommunikációs kampányát

A BMW útnak indítja a tisztán elektromos prémium mobilitás nemzetközi kommunikációs kampányát

33
0

A BMW egy részletekbe menően összehangolt, nemzetközi kommunikációs kampány keretében gurítja ismét reflektorfénybe tisztán elektromos meghajtású portfólióját: a BMW i4, a BMW i5, a BMW i7, a BMW iX1, a BMW iX2, a BMW iX3 és a BMW iX modelleket.

A többdimenziós kampányelemek azon értékekre koncentrálnak, amelyek az elmúlt évtizedek során egybeforrtak a márkával – a kivételes dinamika, az innovatív technológia, az összetéveszthetetlen formanyelv és a vérpezsdítő vezetési élmény egyedülálló harmóniájára.

A nemzetközi kampány elsősorban videós tartalmakkal építkezik. Az első reklámfilm egy 30 másodperc hosszú alkotás, amely a BMW YouTube csatornáján és az Instagramon fut, a kereskedelmi média segítségével pedig néhány piacon is megjelenik. A gyors tempójú reklámfilm a BMW lelkének felfedezésére invitálja a nézőt, a márka történelmén keresztül: a motorsport élvonalában aratott dicső győzelmektől kezdve, a hamisítatlan formanyelven és tervezőmérnöki szaktudáson át, egészen az innovációk iránti elköteleződésig és az elektromos mobilitás magával ragadó élményéig. A BMW mindig is egyet jelentett a vezetés színtiszta élményével – és ez a márka tisztán elektromos meghajtású modelljeivel mit sem változik.

A reklámfilm érzelmi húrjait Benson Boone amerikai énekes „Beautiful Things” című száma pengeti tovább – az alkotás, amely már csak a Spotify-on 1,3 milliárd meghallgatásnál jár és hónapok óta a TikTok közösségimédia-platform egyik legnépszerűbb háttérzenéje.

Az érzelmekben gazdag reklámfilmet egy sor kampányelem is kiegészíti – többek között öt nagyméretű reklámplakát, amelyek a bajor prémiummárka főbb értékeire, így a teljesítményre, az örökségre, az innovációra, a motorsportra és a közösségre helyezik a hangsúlyt. A többdimenziós kampányt a tisztán elektromos meghajtású BMW modellek inspiráló közösségimédia-történetei zárják.

„Érzelmekben gazdag kampányunkkal márkánk azon egyedi lelkét ünnepeljük, amely az első naptól kezdve éltet minket és a tisztán elektromos BMW modelleket is hajtja” – fogalmazott Bernd Körber, a BMW márka- és termékmenedzsmentért felelős részlegének vezető alelnöke. „Végtére is, a BMW valódi esszenciáját ügyfeleink adják, akik mindegyik modellünkben a vezetés színtiszta élményét élik át” – tette hozzá.

A videós tartalmak mellett egy mintegy 40 darabból álló fényképválogatás is készült a BMW tisztán elektromos meghajtású modelljeiről – más-más napszakokban és helyszíneken, különleges effektekkel ellátva, természetes környezetben. A hangulatos megvilágítás, amely meleg színekkel és enyhén eltolt kontrasztokkal gazdagítja a motívumokat, a fényképek kézzelfoghatóságának érzését kelti. Az egyes modellek exkluzív stílusjegyei – így például a BMW i7 kéttónusú karosszériafényezése – valósághűen jelennek meg. A számos egyedi fénykép mellett, amelyek a tisztán elektromos meghajtás színtiszta élményét hangsúlyozzák, a BMW i4, a BMW i5, a BMW i7, a BMW iX1, a BMW iX2, a BMW iX3 és a BMW iX különböző konfigurációit bemutató alkotások a bajor prémiummárka szegmenseken átívelő, gazdag sokoldalúságát hirdetik.