A DS rendhagyó és eddig egyedülálló módon a Facebookot választotta partneréül a márka új arculatának, valamint az új DS 5-nek a bemutatásához.
A világ legnépszerűbb közösségi portálja rendhagyó módon vesz részt a premier közvetítésében, amelyre a Genfi Autószalonon kerül sor.
Kezdés: március 3-án, azaz ma, 14 órakor itt:
https://apps.facebook.com/live-ds
A DS a 2015-ös Genfi Autószalon első sajtónapján, március 3-án mutatja be új arculatát és az új DS 5-öt. Még soha nem fordult elő, hogy egy autómárka a közösségi hálót használja hasonló események kommunikálására. A Facebookkal kötött nemzetközi együttműködési megállapodás keretében a DS a Facebook valamennyi innovatív eszközét felhasználja arra, hogy az érdeklődőket elérje, és rendhagyó élményt kínáljon számukra.
Innovaív és testreszabott egyedi DS élmény
1.39 milliárd havi felhasználóval és napi 3 milliárd videómegtekintéssel a Facebook messze a legnépszerűbb közösségi oldal – és nem utolsósorban az egyik leghatékonyabb marketingeszköz – a világon. A Facebook segítségével a DS sok millió érdeklődővel oszthatja meg története egyik legfontosabb pillanatát, mégpedig a márkához méltóan egyedi és hatásos formában.
A nagy pillanat március 3-án, tehát ma 14 órakor érkezik el.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a DS, amely vérbeli francia márkaként az innovációt, a mesterségbeli tudást, a kifinomult egyediséget helyezi tevékenysége középpontjába, a Facebookot választotta. A mi tapasztalataink, hatékony célzási eszközeink hozzá fogják segíteni a DS-t ahhoz, hogy elérje közönségét, és megfelelően kommunikáljon velük.” – nyilatkozta Laurent Solly, a Facebook France igazgatója.
Yves Bonnefont, a DS vezérigazgatója így látja az együttműködést: „A 2015-ös Genfi Autószalon különleges pillanat a DS számára. A márka itt is első számú törekvését akarja megmutatni a világnak – ez pedig nem más, mint a francia autógyártás visszahelyezése a prémium világtérképére. Genfben mutatjuk be új modellünket, az új DS 5-öt, amely már a márka új arculatát viseli. Szeretnénk ezt a számunkra oly fontos pillanatot a lehető legtöbb érdeklődővel megosztani szerte a világon, és ehhez a Facebookkal folytatott együttműködés remek eszköz.”