A Hyundai bejelentette, hogy több évre szóló partnerségi megállapodást kötött az AS Roma-val, melynek értelmében a Hyundai lesz a klub új globális autóipari partnere.
A következő idénytől egészen 2021-ig minden hazai meccsen a Hyundai logó lesz látható a híres vörös és arany színű mez hátoldalán.
Ez az első alkalom, hogy a Hyundai ilyen jellegű partnerséget hozott létre az olasz labdarúgó piacon. Továbbá a márka szorosan együttműködik az AS Roma-val, hogy számos innovatív kezdeményezést és értékes előnyöket kínáljon a klub támogatóinak, azzal a céllal, hogy megkönnyítse a szurkolók mobilitását és ezáltal a futball még elérhetőbbé váljon számukra.
A partnerség részeként, a Hyundai szintén látható lesz a klub hazai meccsein a pálya szélén futó LED-es reklámokon, a klub edzőpályáján és más jogok mellett a különféle közösségi és digitális médiában való megjelenéseken keresztül.
Az új partnerség elindításának megünnepléseként az AS Roma elsőszámú csapatának játékosai, Edin Džeko, Javier Pastore, Bryan Cristante és Cengiz Ünder egy új videóban szerepelnek, amelyet a klub Trigoria-i edző létesítményében forgattak. A videóban egy csoport elhivatott szurkoló látható, akik meghívást kaptak egy exkluzív, színfalak mögötti túrára, ahol egy olyan különleges pillanatban volt részük, amikor a csapat játékosai váratlanul megjelentek és megajándékozták őket a szurkolók saját nevével ellátott 2018/19-es mezekkel. Nézze meg a videót a https://youtu.be/pv-4OdfJouY linken.
Ezzel a bejelentéssel a Hyundai tovább bővíti hosszú ideje fennálló jelenlétét a legmagasabb szintű labdarúgásban, miután már 20 éve vállal részt nemzeti és nemzetközi versenyekben.
Az AS Roma-val kötött partneri megállapodással a Hyundai tovább bővítette a páneurópai labdarúgó klubok iránti elkötelezettségét, miután hasonló szponzori megállapodásokat jelentett be az angol Premier League-ben szereplő Chelsea FC-vel, a spanyol La Liga-ban játszó Atlético Madrid-al, valamint a német Bundesliga-ban szereplő Hertha BSC-vel.
Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke a következőket nyilatkozta:
„Ez a partnerség egy újabb jelentős mérföldkő a Hyundai számára, amely a londoni Chelsea FC-vel, az Atlético Madrid-al és a Hertha BSC-vel kötött megállapodásokat követően tovább növeli az európai fővárosokban a hazai labdarúgás támogatását. Az AS Roma egy újabb klub, amely szenvedélyes szurkolótáborral rendelkezik, és illeszkedik azon stratégiánkhoz, amely a szurkolókat helyezi minden tevékenységünk középpontjába. Várakozással tekintünk az elkövetkező szezonokra, amelynek során igyekszünk visszaadni a rajongók számára a tőlük kapott támogatást.”
Guido Fienga, az AS Roma ügyvezető igazgatója, a következőket nyilatkozta:
„Örömmel jelentjük be az új partnerségi megállapodásunkat a világ egyik legsikeresebb autógyártójával, a Hyundai-jal. Az innováció és a kiválóság iránti közös ambícióink nagyon megkönnyítették ennek a megállapodásnak a létrejöttét. Büszkék lehetünk arra, hogy a Hyundai nevét viselhetjük mezeink hátán, és várakozással tekintünk a Hyundai-jal való szoros együttműködésre, mivel arra törekszenek, hogy szórakoztassák és összehozzák világszerte jelen lévő szurkolótáborunkat.”
A Hyundai 1999 óta a FIFA Top partnere, 2017-ig 18 éven át volt az UEFA elkötelezett támogatója és továbbra is kiemelt részt vállal a nemzeti válogatottak, valamint egyéni klubcsapatok támogatásában több országban: Franciaországban az Olympique Lyonnais, a következő szezontól az Egyesült Királyságban a Chelsea FC, Spanyolországban az Atlético de Madrid valamint Németországban a Hertha BSC támogatója lesz.