Főoldal Magazin A Koto Autóház Európa legjobbjai között

A Koto Autóház Európa legjobbjai között

A Kaposváron és Nagykanizsán működő Koto Autóház Kft. harmadik alkalommal nyerte el az Európa legjobb Toyota márkakereskedéseinek járó Ichiban kitüntetést.  A Toyota Motor Europe június elején egy Madridban tartott gálán hirdette ki a 2014. évi ‘Ichiban’ európai ügyfél-elégedettségi díj nyerteseit.

koto_autohaz_autoaddikt

A japán ‘Ichiban’ szó az Okyakusama Ichiban kifejezésből ered, amelynek pontos jelentése: Az ügyfél mindenekelőtt. Az Ichiban annyit tesz: első vagy egyes számú. A Toyota Motor Europe először 2007-ben ítélte oda az Ichiban díjat. A Toyota márkakereskedőinek ügyfélelégedettségi teljesítménye azóta 52,4 százalékkal javult az értékesítés terén, és 47,4 százalékkal a vevőszolgálat területén,  a Toyota által Európában elvégzett, belső ügyfélelégedettségi felmérés szerint.

A Toyota több területen vizsgálja a programban részt vevő kereskedések egész éves teljesítményét, hogy a rendkívül szigorú értékelést követően megállapítsák, a Toyota ügyfelei a kontinens mely kereskedéseiben, márkaszervizeiben számíthatnak az elvárt magas színvonalat is meghaladó, kiváló minőségű szolgáltatásra.

Az értékesítési, vevőszolgálati és vevő-elégedettségi teljesítményt számos mérőszám alapján értékelve idén a Kaposváron és Nagykanizsán működő Koto Autóház Kft. bizonyult Magyarország legkiemelkedőbb minőségű Toyota márkakereskedésének. Az 1992-ben alapított cég az Ichiban-díj kilencéves története során idén harmadik alkalommal nyerte el a Toyota Motor Europe legmagasabb szintű elismerését.

Tóth László a Koto Autóház ügyvezető tulajdonosa szerint teljesítményüknek nincs különleges titka, ’csupán’ annyi, hogy az általuk nyújtott termékek és szolgáltatások minősége összhangban van azok árával. „Cégünk közel negyed évszázados fennállása alatt kiemelkedő tudású, tapasztalt és magabiztos munkatársakra tett szert, akik nem restek folyamatosan képezni magukat, legyen szó szakmai ismeretekről vagy ügyfélközpontúságról. A legmagasabb szintű szakmai felkészültség sem volna természetesen elegendő a makulátlan ügyfélélményhez megfelelő minőségű termék nélkül. A Toyota modelljei azonban eleve olyan magas műszaki és minőségi színvonalat képviselnek, amelyre megfelelő elhivatottsággal és szakmai alázattal építkezve elérhető a piaci átlag feletti teljesítmény” – emelte ki Tóth László.

László Richárd a Toyota Central Europe Kft. magyarországi divíziójának igazgatója szerint  a kiemelkedő minőséget az ügyfelek is értékelik: „A Koto Autóház 2014-ben több mint 60%-kal növelte Toyota eladásait, miközben a náluk szervizelt autók száma is emelkedett. Az országos átlagot meghaladó fejlődés bizonyíték arra, hogy az ügyfélközpontú gondolkodásmód és az arra épülő márkakereskedői folyamatok valós értéket jelentenek vásárlóinknak.”

A díjátadó ünnepségen felszólaló Dr. van Zyl, a TME elnök-vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „Üzleti tevékenységeinkben központi szerepet játszanak az emberek. Meg kell ismernünk ügyfeleinket, a megfelelő rendszerekkel és eszközökkel kell rendelkeznünk, de mindennél fontosabb, hogy a szervezet minden szintjén megfelelő hozzáállás és szemlélet érvényesüljön. Versenytársaink lemásolhatják termékeinket, lemásolhatják folyamatainkat, ám az ’Ügyfél mindenekelőtt’ szemléletet már nem tudják olyan egyszerűen elsajátítani.”