A Maserati MSG Racing csapata folytatni szerette volna a lendületét, amelyet Jeddahban szereztek, amikor a Formula E visszatért a versenyzéshez Miamiban. A hétvége sok ígéretet tartogatott, amit Stoffel Vandoorne erős időmérős teljesítménye is bizonyított. Sajnos a balszerencse megakadályozta a jó eredményt, és a csapat nem szerzett pontot ezen a hétvégén.

Stoffel igyekezett maximálisan kihasználni az autó lehetőségeit, miközben Jake Hughes is keményen dolgozott. Bár Hughes kicsit nehezebben boldogult Stoffelhez képest a Homestead-Miami Nemzetközi Versenypályán, optimistán várta az időmérőt.
A különbségek elképesztően szorosak voltak az A csoportban, ahol mindkét pilóta kvalifikált. Jake sajnos négy tizedmásodperccel maradt el az élidőtől, ami miatt nem jutott tovább a csoportból – ez különösen fájó volt számára, mivel csak hajszálnyira maradt le.
Stoffel ideje az A csoportban mindössze 0,040 másodperccel volt gyengébb Antonio Felix Da Costa (Porsche) idejétől, aki vezette a csoportot. Ez második helyet biztosított számára a csoportban, és bejutott a negyeddöntős párharcokba. Az Andretti pilótája, Jake Dennis ellen versenyezve Stoffel mindent beleadott a repülő körébe, de nem sikerült legyőznie Dennist. Az 1:23.566-os ideje azonban a második leggyorsabb volt azok között, akik kiestek a negyeddöntőből, így a hatodik helyről indulhatott.
A verseny során szokás szerint a stratégia került előtérbe. Stoffel és Jake eltérő stratégiát alkalmaztak annak érdekében, hogy kihozzák a maximumot rajtpozícióikból. Stoffel támadómódját használva egészen a harmadik helyig jutott, és úgy tűnt, hogy ismét dobogós helyezést hozhat Maserati MSG Racing számára. Azonban rossz versenycsomagba került, ami csökkentette esélyeit a dobogóra. Ennek ellenére jó helyzetben volt ahhoz, hogy jelentős pontokat szerezzen.
Jake az energia megtakarítására összpontosított a verseny elején, türelmesen kivárva azt az időt, amikor jelentős energiaelőnyt szerezhet versenytársaival szemben. Ez remek pozícióba hozta őt a verseny végén: úgy tűnt, hogy hátsó rajthelyéből akár az első négy között végezhet.
A csapat szerencséje azonban elfogyott, amikor Jake összeütközött DS PENSKE pilótájával, Max Guentherrel és Jaguar versenyzőjével, Mitch Evansszel. Guenther próbálta megelőzni Jake-et az Attack Mode forduló 4-es sikánjánál, de hátulról nekiütközött a Maserati Tipo Folgore-nak. Evans is belekerült az incidensbe anélkül, hogy elkerülhette volna azt. Ez okozta a verseny egyetlen piros zászlós megszakítását; Jake volt az egyetlen kieső.
A gyors takarítás után négy kör maradt hátra a versenyből. Azonban Stoffel korábbi támadómód-stratégiája visszaütött: mivel már felhasználta második támadómódját (amelyet nagyrészt elveszített a piros zászló miatt), kiszolgáltatott helyzetbe került azokkal szemben, akik még rendelkeztek támadómóddal.
A Maserati MSG Racing újra összeállítja stratégiáját és készül Európára, ahol nemcsak az idény első európai versenye következik, hanem Monaco hazai futama is. Ez lesz az első alkalom, hogy dupla futamot rendeznek Monacóban egy hétvégén belül. A Maserati MSG Racing célja az lesz, hogy kihozza autóiból a maximumot és jelentős pontokat szerezzen hazai közönség előtt és partnerei támogatásával.