Miután összeraktuk a PTS/PDC rendszert a W140-esen, kiderült, hogy van még egy-két bökkenő. Nevezetesen az, hogy a középső első (jobb oldal) visszajelző nem aktív, azaz működik, csak nincs háttérvilágítás. Meg a hátsó visszajelző páros (mennyezeti világításba integrálva) egyike jelez csak hátramenetnél az A1408201701 modulban.
Szép sorjában haladjunk – ez volt az elsődleges cél. Tehát első körben a cockpit jobbos A0005427523 visszajelzőjének izzóját cseréljük ki. Az izzók megérkeztek, úgyhogy indulhatott is a sztori az N000000008141 izzóval.
Ahhoz, hogy ezt a kicsiny izzót kicseréljük, le kell bontani a cockpit középső részének felső részeit. Nevezetesen a szemüvegtartót, illetve magát a középső levegőztető rostélyt kell kiszerelni. Pluszban a zárbetétet is, amely egyszerre két feladatot lát el; zárja a szemüvegtartót és a kesztyűtartót is.
A szemüvegtartót kettő csavar tartja a hátfalán. Miután kinyitottuk a fedlapját, rögvest látszanak a csavarok szemből. Viszont maga a modul csak úgy vehető ki, ha magát a zárbetétet is kiemeljük a helyéről. Erről külön cikkben írunk, mert nagyon nem mindegy, hogyan szedjük ki.
Ahogy megvagyunk a zárbetét kiszedésével, kicsavarozzuk a beömlők két csavarját felül, majd a műanyag rács eltávolítása következik. Egyébként az is elegendő, ha csak a rácsot szedjük ki, hiszen az izzó fészkéhez ugyanúgy hozzá lehet férni – talán kicsit nehezebb. Figyelni kell arra, hogy az állítófüleket is kipattintsuk a helyükről, különben nem tudjuk eltávolítani magát a rostélyt.
Apró foglalat tartozik az N000000008141 izzóhoz, mely utóbbi könnyedén kicsavarható egy vékony fogó segítségével. Az új behelyezésénél figyelni kell arra, nehogy összeroppantsuk a foglalatot, illetve magát az izzót, a műanyag részeket, de a az üvegbúrára is ügyeljünk.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer