Főoldal Hírek Antoine Barthes a Nissan Sales Central & Eastern Europe élén

Antoine Barthes a Nissan Sales Central & Eastern Europe élén

Antoine Barthes hivatalos megbízása szeptember 1-től lép életbe, s a Nissan Europe rolle-i központjából érkezik, ahol korábban a termék marketingért felelős igazgató volt, mely pozícióban a teljes Datsun és Nissan modellpaletta marketing aktivitásáért felelt.

antoine_barthes_nissan_autoaddikt

A Nissanhoz való 2002-es csatlakozása óta több értékesítési és marketing vezetői pozíciót töltött be Európában és a Közel-Keleten. Korábbi pozíciói nagyban hozzájárultak, hogy felhalmozott tudásával és széleskörű tapasztalatával kiváló teljesítményre ösztönözze kollégáit az autó értékesítésben és a kereskedői hálózatok fejlesztésében. Antoine 2005-ben tagja volt az NSCEE-t felépítő csapatnak, és közreműködésének köszönhetően sikerült egy azóta is kiválóan működő üzleti modellt és szervezeti struktúrát lefektetni. 

„Nagy örömömre szolgál, hogy én lehetek a következő, aki a Nissan  sikertörténetét tovább építheti és jó hírnevét öregbítheti a közép-kelet európai régióban” mondta Antoine. „Az elmúlt 10 év kemény munkájának köszönhetően sikerült a Nissan márkát megerősíteni a régióban. Ügyfeleinknek az innováció élményét és a kompromisszumok nélküli prémium minőséget kínáljuk.”

Antoine 39 éves, francia nemzetiségű házas ember és 3 gyermek büszke édesapja. Székhelye Budapesten lesz.

A Nissan Sales Central & Eastern Europe Kft. 2005 júliusában került megalapításra, hogy régiós központként szolgáljon 4 ország – Magyarország, Lengyelország, Csehország és Szlovákia – értékesítési képviseletére. Az így létrejött üzleti régió központja Budapest. Az NSCEE a 2014-es pénzügyi évben 21 208 db gépjárművet értékesített, ezzel elérve a 2,9%-os piaci részesedést a régióban. A 2014-es eredmények 10%-os növekedést hoztak az eladásokban, mely 0,2%-os piaci részesedést növekedést jelentett az előző pénzügyi évhez képest.

Andrey Akifiev – jelenlegi ügyvezetőnk – az orosz piac ügyvezető igazgatója lesz. Minden kulcsfontosságú pozíció – értékesítés, marketing, kereskedői hálózat fejlesztése és vevőszolgálat – az ő vezetése alá tartozik majd.