Miután Linda Jackson, a Citroën ügyvezetője elnyerte a 2018-as év MANBEST (MANager BEST) díjat, az Autobest zsűri az új Citroën Berlingónak ítélte oda a Best Buy Car of Europe díjat, amelyet a Peugeot Rifterrel és az Opel Combo Life-fal közösen nyert el.
2001 óta az Autobest minden évben díjazza a legtöbb szavazatot elnyerő autót. A szavazásban 31 európai ország 31 újságíró szakértője vesz részt. Az autók 13 kritérium alapján mérettetnek meg, amelyek között szerepel az ár-érték arány, a dizájn, a kényelem, a technológiai tartalom, de olyan tényezők is, mint a szolgáltatások minősége, vagy az alkatrészellátottság az adott márka kereskedőhálózatában.
Az Autobest történetében ez volt az első alkalom, hogy két egymást követő évben ugyanaz a márka nyerte el a « Best Buy Car of Europe » díjat. A Citroën C3 Aircross kompakt SUV-hoz hasonlóan az új Citroën Berlingónak is sikerült kiemelkedni versenytársai közül és elnyerni az eddig18 alkalommal kiosztott díjat, köszönhetően a sokkal modernebbé vált dizájnnak, a fejlett technológiai tartalomnak, valamint a legújabb generációs motoroknak. Az ügyfelek igényei által inspirált legújabb generáció tökéletes illusztrációja az Inspired by you szlogennek. A sokoldalú Citroën Berlingo igazán okos választás a családok, vagy az idősebb vásárlók számára, akik értékelni fogják utasterét és funkcionalitását.
Az új Berlingo személyautó változatának elismerése mellett meg kell említeni, hogy a haszonjármű változat (Citroën Berlingo VAN) a szeptemberi Hannoveri Nemzetközi Autókiállításon elnyerte az « International Van Of The Year 2019 » díjat.
A Berlingo 2017-ben 17 országban volt bestseller és ma a Citroën második legnépszerűbb modellje a C3 után. 1996-os bemutatkozása óta több, mint 3,3 millió darabot gyártottak belőle. Az új Berlingo tökéletesen beleillik a márka megújulási folyamatába. 2018. szeptemberi megjelenése óta már 13 000 megrendelés érkezett rá, hozzájárulva a Citroën kereskedelmi sikereihez. Több mint 690 000 db-os európai forgalomba helyezési eredményével (az utóbbi 7 év legjobb eredménye) a Citroën 6%-os növekedést ért el Európában, ami háromszorosa a piac növekedésének.