A BMW legkisebb terepkupéjának 2018 márciusi piaci debütálása előtt a modellt népszerűsítő bevezetőkampány számos országba ellátogat – a BMW és a Microsoft forradalmi együttműködésének köszönhetően egyedülálló valóságélményt kínálva.
Az új BMW X2 nemzetközi bevezető kampányának részeként a bajor prémiumgyártó és a Microsoft a vezetés élményét az újdonság „Be the one who dares” mottójához hűen egyedülálló, csúcstechnológiás valóságélménnyé varázsolja. A Microsoft HoloLens forradalmi VR-technológiának köszönhetően a kézzelfogható valóság és az elképzelt digitális tartalom egészen egyedi összefonódása kel életre – a BMW közreműködésével az iparágban először.
A BMW X2 Holo Experience valóságélmény a nemzetközi kampány keretein belül minden érdeklődőnek megadja a lehetőséget arra, hogy vadonatúj szemszögből, a kiterjesztett valóság interaktív módján ismerje meg az új BMW X2 modellt. A kézzelfogható valóság és az elképzelt digitális tartalom összefonódásaként izgalmas kihívások és kreatív elemek váltják egymást, az élményvadászat közben így az érdeklődőknek például egy labirintusból kell kivezetniük az új BMW X2-t, miközben a karosszéria színét a márciustól elérhető fényezési paletta bármelyik árnyalatára lecserélhetik. A BMW X2 Holo Experience valóságélmény új alapokra helyezi a nemzetközi modellbevezető kampányok lényegét, miközben a virtuális ismerkedés az érdeklődő és az új BMW X2 közös hologramos „szelfijével” zárul, amely bármelyik közösségimédia-felületen publikálható. Leendő ügyfeleink ráadásul ezt követően egy exkluzív tesztvezetésen testközelből is megismerkedhetnek az új modellel.
„A BMW X2-vel egy viszonylag új célcsoportot célzunk meg: azokat a fiatalokat, akik már a digitális kor szülöttei, és mint ilyen, a kommunikáció egészen egyedi, kortárs élményét keresik. A BMW X2 Holo Experience valóságélmény megadja ezt a kívánt technológiai varázslatot, amellyel szórakoztató módon nyithatunk leendő ügyeleink felé” – mondta Uwe Dreher, a BMW nemzetközi márkakommunikációs vezetője.
„A kézzelfogható valóság és az elképzelt digitális tartalom összefonódása lehetővé teszi a cégek számára, hogy a termékdigitalizáció területén új szintre lépjenek. A BMW X2 Holo Experience valóságélmény kiváló példaként szolgál arra, hogy a kreatív vállalatok miként kelthetik digitálisan életre egyes termékeiket, soha nem látott módon” – tette hozzá Michael Zawrel, a Microsoft Németország HoloLens technológiáért és összefonódó valóságért felelős termékmenedzsere.
A Microsoft HoloLens VR-technológiára épülő BMW X2 Holo Experience valóságélmény az elkövetkező hónapokban a világ számos BMW márkakerekedésében átélhető lesz, nem csupán exkluzív paravánok mögött, de a BMW X2 saját kiállítótermében is. Az élményt a látogatók a BMW berlini és müncheni márkakereskedéseiben, az Automag München márkakereskedésben és a BMW zürichi kiállítótermében máris átélhetik.
A BMW X2 Holo Experience valóságélmény tökéletesen illik az új BMW X2 „Be the one who dares” mottójához, amely 2017 októbere és 2018 márciusa között végigkíséri a BMW X modellcsalád legújabb, feltűnően karakteres tagjának nemzetközi modellbevezető kampányát.
Az új BMW X2 (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 4,5 – 6,3 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 118 – 144 gramm / km)* eközben sokkalta több, mint egy újabb BMW X modell: minden részletében egyedi formanyelvével és sportos adottságaival nem csupán a kompakt méretű terepkupék szegmensében, de a BMW X modellcsaládon belül is hamisítatlanul egyedi szerepet tölt be. Az új BMW X2 a korban és lélekben fiatal célcsoport prémium igényeinek kielégítésére hivatott. Azon ügyfeleinkére, akik a metropoliszok forgatagában és az érintetlen természetben szerzik élményeiket, értékként kezelik a kirívó különlegességeket és hajszolják a vezetés élményét – egy pillanatra sem mondva le a digitális kapcsolatokról és a funkcionalitásról.
Megannyi mélyreható piackutatás eredményeként a BMW célcsoportokra szabott, speciális tartalmakkal szólítja meg rajongóit és ügyfeleit. Az új BMW X2 célközönségének mindennapi élete a digitális világban teljesedik ki, filmek, zenék, játékok, közösségi oldalak és innovatív technológiák képében, amelyben a BMW X2 Holo Experience valóságélmény új aspektust vált valóra – maximálisan célcsoportra szabott tartalommal.
Miközben a „Be the one who dares” mottó alatt futó nemzetközi kampány egyre több platformon eléri célközönségét, a bajor prémiumgyártó az elkövetkező hónapokban az új BMW X2 világkörüli turnéjának újabb elemeiről is lerántja a leplet.