A Nissan leleplezte a különleges Leaf Black Edition modellt, és ezzel megalkotta a kecses, prémium stílus mintapéldányát a tömeggyártású elektromos járművek (EV) szektorában.
A Nissan már meglévő Acenta felszereltségére épülő Nissan LEAF Black Edition korszerű formatervezést és számos dinamikus stíluselemet kínál. A stílusos külső újítások között szerepelnek a fekete színű, 16”-os könnyűfém keréktárcsák, a LED-es fényszórók, a megvilágított küszöbborítás, a sötétített üveg, a külső visszapillantó tükrön elhelyezett fedelek és a fekete hátsó tetőspoiler. A kék varrással rendelkező gumiszőnyegek prémium kidolgozottságú utasteret hoznak létre.
A Black Edition alapfelszereltségként tartalmazza a korszerű NissanConnect EV telematikai rendszer legújabb változatát és az innovatív 360 fokos parkolókamera technológiáját.
Gareth Dunsmore, a Nissan Europe elektromos járművekért felelős vezetője így nyilatkozott: „A Nissan LEAF Black Edition stílusos, prémium formatervet kínál az ügyfeleinknek egy megengedhető árú, tömeggyártású, 100 százalékban elektromos jármű formájában. Elkötelezettek vagyunk az élményt adó innovációk biztosítása felé, és ez a jármű pont ezt nyújtja az élenjáró 360 fokos parkolókamera technológiájával, mely lehetővé teszi a magabiztosabb vezetést az ügyfeleink számára – és megtestesíti a Nissan Intelligens Mobilitást.”
A korlátozott kiadású, rögzített gyártási darabszámú modell 2017 márciusától 2017 augusztusáig kapható Európában. Az első 1000 európai ügyfél ingyenes Wi-Fi hotspotot kap, mely akár nyolc eszközt is ki tud szolgálni.
A 2010-ben bevezetett Nissan LEAF volt az első tömeggyártásban előállított elektromos jármű. A legújabb 30 kWh-s változat akár 250 km* hatótávolságot is képes biztosítani az autóvezetők számára, és ezzel a lehetőségek új világát tárja fel előttük. A Nissan elkötelezett egy intelligensebb, fenntarthatóbb jövő biztosítása felé, ügyfelei több mint 2,5 milliárd elektromos mérföldet vezettek eddig.
2010-es bemutatása óta a Nissan LEAF-ből 250 000 egységet értékesítettek világszerte, és ebből több mint 75 000 az európai utakra került, ezzel a modell a világ legkeresettebb elektromos autójává vált.