A korábbi lapszámokban összeszerelt DeAgostini Wartburg 353 motorra ezúttal felkerülhettek a gumibakok.
Mindemellett az alváz elülső része is megérkezett a 14. lapszámban. Így végre kezd körvonalazódni a Wartburg tányleges sziluettje, gondopljunk csak arra, mennyi alkatrész össze lett már rakva, elő lett készítve.
Mindkét oldalra tehát fel kellett applikálni a motortartó gumibakokat, ám közel sem volt mindegy, hogyan álljon az illesztés. Továbbá arra is figyelni kellett, hogy a megfelelő dőlésszögeket tartsuk (a kialakítás viszonylag könnyen azért lehetővé tette), hogy a végén a bölcsőhöz jól illeszkedjenek a felfogató részek.
Amint elkészültünk, máris bele lehetett illeszteni a gumibakos motorblokkot a helyére, azonban rögzíteni majd csak a későbbiekben lehetséges.
Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!