Gyönyörűen körvonalazódik a DeAgostini Wartburg 353 1:8 építése, bár ez még csak a 20-ik lap, a vége meg 120 környékén lesz. Ennek ellenére végre elkezdődik a tűzfal, illetve a motortér kiépítése, el is kezdtük a folyamatot.
Elsőként az ablaktörlő motorját pattintottuk a helyére, majd az előző számban összerakott hőcserélő is megkapta végleges pozícióját. Kedvenc részünk (szigorúan idézőjelben) a kábelezés, ami tulajdonképp az apró műamyag csövek illesztését jelenti.
Ez kimondottan sziszifuszi munka, mivel egyrészt nagyon apró a csövek átmérője, úgy 0.5 mm maximum – persze van nagyobb is; másrészt a csapok sokszor hajlamosak elhajlásra, rosszabb esetben letörésre.
Most nem jártunk így, hála az égnek. Miután a hőcserélő megvolt, az akkumulátor modul is sikeresen bekerült a helyére, és minden egyéb aprólékos részletet is elvarrtunk.
Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!