Eddig talán a leginkább időigényes munkát adta kezünkbe a DeAgostini Wartburg 353 1:8 megépítése során. A 26. lapszámban a motortér került alapvetően végleges stádiumába.
Legelőször a levegőszűrő házát illesztettük össze, itt csavarozgatni nem kellett semmit. Utána viszont a karburátorház szellőztetőcsövét illesztettük a helyére, csipesszel, mivel olyan aprócska volt a hely, hogy más megoldás nem nagyon volt kilátásban. A szívászaj-tompító is a helyére került utána (nem is tudtuk, hogy van-volt ilyen?), majd lezárásként egy üzemanyagcsövet pattintottunk egymásba.
Az előző számok kapcsán összeszerelt mototérbrukolat, a dobbetétek, és a többi ezután került a helyére. Az egész felépítményt rögzítettük az első alvázkeretre, úgy, hogy a már meglévő bekábelezett részek ne csússzanak szét – ez volt a legnehezebb rész. Mármint az, hogy megtartsuk az eredeti állapotot, és lehetőleg ne törjünk el/le semmit.
Átcsúsztattuk, benyomtuk, rácsatlakoztattuk az összes kisebb és nagyobb vezetéket a maguk megfelelő helyére, a végén még alulról is kellett csavarozni egyet a megfelelő rögzítés céljából.
Elkészült a 26-os lapszám is, hozzávetőlegesen 2-3 munkaóra volt nekünk a folyamat.
A következő lapszámban az alvázkeretet bővítjük majd egy újabb nyúlvánnyal.
Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!