Most, a 29-es lap révén a DeAgostini Wartburg 353 1:8 hátsó fékerőszabályzójának beépítésével fogélalkozunk.
Elsőként a fékerőszabáéyzó mechanizmusának két szélső elemét illesztettük a helyére, majd az egészet felcsavaroztuk a hátsó alvázkeretre. Egxyedül arra kellett összpontosítani itt, hogy az oldalsó alkatrészek ne pattanjanak le, mivel konkrét erősítő rögzítést nem kaptak.
Mindezek után magát a fékerőszabályzót raktuk be a helyére, nem kellett csavarozni, mindösszesen az illesztésekre nyomtuk rá az apró darabot.
Jött egy kis plusz feladat is a 29-es számmal: a fékcsövek nem voltak méretre vágrva, így ránk volt bízva, hogy „kiszabjuk” a megfelelő hosszúságokat a 28 centis egybefüggő csőből. Egy vonalzó segítségével meg is oldottuk a problémát, feldaraboltuk a csövet, és a megfelelő helyükre be is illesztettük azokat.
El kellett vezetnünk a fékcsöveket – jobb és bal oldalon – a korábban alvázkeretre került klipszek segítségével, egészen a motortérig. Valószínűleg a motortéri végződéseket később kell majd applikálni.
Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!