Ismét egyszerű feladatot kaptunk, ezúttal a 30-ik lapszám végett. A DeAgostini Wartburg 353 1:8 projekt most a padlólemez beépítésével haladt tovább.
Masszív, vaskos – természetesen fém – padlólemezt kaptunk a modellhez, rengeteg furattal, kialakítás-hellyel, egyebek mellett az elemek részére (elektromos részek működtetése miatt) kialakított mélyedéssel, valamint a kapcsoló helyével.
Összesen 17 darab EM típusú csavart kellett felhasználni ahhoz, hogy a padlólemez rögzítésre kerüljön. A furatok – főként az alvázkereten – igencsak szűk átmérőjűre lettek méretezve, úgyhogy megizzadtunk, amíg a helyükre csavaroztuk az összeset.
Mindezek után apró simítások gyanánt az alváz első részénél alulról is rögzíteni kellett a padlólemezt, mindkét oldalon.
Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!