A 32. lapszám a DeAgostini Wartburg 353 1:8 jobb hátsó futóművét tartalmazta, ezt raktuk össze, hasonlóan az előzőhöz.
Legelőször is a féklemez felfogatóját illesztettük a helyére, itt figyelni kellett elsősorban arra, hogy a megfelelő oldalra erősítsük az összesen 4 csavarral rögzítendő elemet. Az apró csappal ellátott résznek befelé kell néznie, ugyanis később majd oda csatlakozik a megfelelő fékcső.
Mindezek után a hátsó trapézlengőkarba belecsavaroztuk a lengécscsillapító dugattyúját, ahol is kiemelten kellett figyelnünk arra, hogy a kiugró kampós rész megfelelő irányba álljon, ugyanis erre ment rá nem sokkal ezután maga a lengéscsillapító munkahengere.
A mások lengőkar-modulba beleillesztettük a munkahangert, majd a rugó is a helyére került. A lengéscsillapító dugattyúját hordozó lengőkar-elemet összeillesztettük a munkahengerrel, enyhén elfordítva, hogy passzoljon a menetébe, a rugót masszívan összenyomva, majd az egészet rögzítettük 2 darab csavarral.
Jöhetett is a féklemez rögzítése a futóműhöz, majd az egész nyúványt az alvázhoz, konkrétan az előző lapszámban összerakott padlólemezhez rögzítettük. A fékerőszabályozó jobb oldali részét is a helyére pattintottuk, majd a jobb hátsó fékcsövet a futómű alatt elvezetve rácsatlakoztattuk a féklemez megfelelő apró csapjára.
Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!