Ebben a lapszámban szintén olyan dolgokkal haladtunk, amelyeket már kiviteleztünk egyszer. Konkrétan a jobb oldali kerékhez tartozó részegységeket dolgoztuk ki.
Elsőként a jobb oldali csonkállványt applikéltuk össze a féktárcsával, majd a féknyereg és a fékbetét páros következett. Itt most nagyon nem volt könnyű dolgunk, ugyanis a fékbetét apró tüskéi nem igazán akartak belepasszolni a furatokba, így a féknyereg két oldalának összepattintása úgy 1 órát biztosan igénybe vett. Aztán valahogy sikerült, egyben volt; mehetett is fel a féktárcsára a felfogató részre, majd az egész belkerült a jobb felni belső részébe.
Ezek után a kereket kellett rögzíteni, ezt egy széles fejű csavarral, viszont újfent kihagytuk a gumialátétet, akár a múltkor. Természetesen pótoltuk, betettük, majd az IFA-kupakot is bepattintottuk volna a helyére, de ez nem sikerült: olyan, mintha kicsit nagyobb lenne az átmérője, mint a kialakított helynek a felnin. Ezt majd faraghuk később, addis is félig-meddig a helyén van, viszont így könnyű mozgatni később.
A jobbos irányítókar, valamint a féltengely-gumiharang a következő szerelésnél kerül beépítésre.
Rendeld meg ezt a fantasztikus kiadványt a kiadó weboldaláról a link segítségével, használd a WARTBURGAUTOADDIKT promóciós kódot és élvezd az előfizetéssel járó előnyöket!