Site icon AutóAddikt

Dynamo a Fiat 500X-et választotta exkluzív, élő mutatványához

A közelmúltban London városában különleges rendezvényre került sor, középpontjában a Fiat 500X modellel, valamint Dynamóval, a világhírű bűvésszel és illuzionistával, aki a Fiat partnereként vett részt a márka új crossover modelljének piaci bevezetését megelőző marketing kampányban.

Az izgalmas programhoz különleges helyszínt választottak: a brit fővárostól keletre, a stratfordi Queen Elizabeth Olimpiai Parkban fekvő Copper Box Arena sportcsarnok adott otthont a rendezvénynek.

Ezzel az estével zárult az angol illuzionista és az új Fiat modell közötti együttműködés, amelynek első állomásaként virtuális környezetben hozták létre az első varázslatot. A The Power of X európai turné vendégei a Framestore által készített, kiváló minőségű videofelvételen keresztül, egy különleges VR szemüveg segítségével egyedülálló, interaktív utazáson vehettek részt Dynamo és az 500X társaságában. A londoni rendezvénnyel új korszak kezdődött az illuzionista életében, akinek Varázslat a világ körül (eredeti címe: Magician Impossible) című, sikeres televíziós programját 2011 és 2014 között 180 országban több mint 250 millióan tekintették meg.

https://www.youtube.com/watch?v=Sz2C7_nU1jw&feature=youtu.be

Az európai The Power of X turné utolsó, londoni állomására a Copper Box Arena olyan, egyedi dekorációt kapott, amelyet a Fiat modell jellegzetességeit bemutató X koncepció ihletett, míg belül a varázslat és a technológia soha nem látott kombinációja elevenedik meg. Ahelyett, hogy különleges környezetet teremtettek volna az előadáshoz, a brit illuzionista egy üres színpadon adta elő produkcióját, amelyre három éve készül. Most eljött a nagy pillanat, és Dynamo az új 500X segítségével elkápráztatta az exkluzív rendezvény ezer meghívott vendégét. A közös pont pedig az X, ez az ősi, mágikus szimbólum, amely egységet teremt Dynamo művészete és az új Fiat crossover modell között.

Az X a változás és az átalakulás jelképe, ám ugyanakkor az egyensúlyé is, két ellentétes erő találkozásáé. Pontosan erről van szó az új Fiat crossover modell esetében is, ahol az X a számos autópiaci szegmens találkozásánál fekvő, ideális egyensúlyt kínáló típus sokoldalúságára utal. Ezekben a szegmensekben egyaránt megtalálhatók a fiatal és tapasztalat autóvezetők, a szépség szerelmesei és az egyéniséget keresők, és ami mindannyiukat összeköti, az az élvezetes vezetési élmény és a saját személyiségüket érvényre juttató, jellegzetes stílus iránti vágy.

Az izgalmas londoni eseményt exkluzív parti zárta, ahol fellépett a Gorgon City, azaz a két londoni zenei producer, Matt és Kye, akiket az európai klubélet leginkább meghatározó személyiségei között tartanak számon.

A londoni rendezvénnyel véget ér a The Power of X turné, amelynek keretében az új 500X 74 európai nagyváros főterén jelent meg, és a kontinens Fiat márkakereskedéseiben 602 exkluzív premieren vett részt. Ezen kezdeményezéseknek köszönhetően a nagyközönség már azelőtt megismerte az új modellt, hogy az bemutatkozna a márkakereskedésekben. Az olaszországi kereskedésekben a múlt hétvégén mutatokozott be az új modell, amely rendkívüli érdeklődésnek örvend – több mint 70 000 látogatóval és 12 900 tesztvezetéssel.

Exit mobile version