A népszerű WhistlinDiesel csatorna gazdája igazi vandál módjára esett neki a japán pickupnak, de csak apró károkat tudott tenni benne.
A több mint 4,2 millió Youtube-feliratkozóval és 806 millió megtekintéssel rendelkező, 24 éves Cody Detwiler annak köszönheti népszerűségét, hogy olyan extrém és polgárpukkasztó autósvideókat tölt fel a WhistlinDiesel nevű csatornájára, amiket más, épeszű vloggerek sosem forgatnának le. Nála simán belefér, hogy méregdrága járműveit a hecc kedvéért percek alatt tönkretegye, például nemrég egy vadonatúj Mercedes-AMG G63-ast lengőtekeként használva rombolt le egy lakóházat. De olyan videót is forgatott már, amelyben iskolabusszal ment terepezni, bigfoottal állt ki kötélhúzásra egy tankkal, vagy kamionnal ugratott le háromméteres magasságból.
Kedvenc járművei az átalakított, rendszerint hatalmas kerekű pickupok, a nagy teherautók, a lánctalpas munkagépek és a méregerős szupersportkocsik. Az Egyesült Államokban, Indiana államban élő youtubernél a pénz nem akadály, ha valami őrült kaszkadőrmutatványt akar leforgatni, mivel már közel 2 millió dollárt keresett a videóival. Egyébként nem a semmiből építette fel magát, a családja jól menő autóipari és építőipari vállalkozással rendelkezik, ráadásul Cody autós játszótérnek a hatalmas családi farmot és a hangárokat is bármikor használhatja.
Alighanem a Top Gear c. angol tévéshow legendás Toyota Hilux tartóssági tesztjei adták az ötletet neki ahhoz, hogy maga is elkészítse a saját kínzásos videóit a japán pickup ma már klasszikusnak számító, ötödik generációjáról. A négyrészes sorozatban többek között kőkemény terepezés, sziklamászás, nagy sebességű ugratás, 10 tonnás vontatmány elhúzása, helikopterrel, magasról történő ledobás is látható. A jobb sorsra érdemes piros pickup annyira jól vette az akadályokat, hogy Detwiler később vett magának még három másik Hiluxot (mindet az ötödik generációból) napi használatra.
Nemrég Angliában járt a youtube-sztár, és ha már átruccant Európába, nem szalasztotta el a lehetőséget, hogy kipróbálja a Hilux aktuális, nyolcadik nemzedékét is. A tengerentúlon a Toyota ugyanis nem forgalmazza ezt a modellt (talán úgy vélik, túl kicsi lenne az amerikaiaknak), és az USA-ban a használt autók importja is tilos, amennyiben a jármű még nem töltötte be a 30. évét.