A 2014-es év végén, az utolsó három hónapban a Mazda egy 910 m2-es hirdetési hálóval volt jelen Budapest egy forgalmas pontján. A kampány végével mindig kérdés, hogy mit tegyen a hirdető egy olyan anyaggal, amely üzenet szempontjából már nem aktuális, de fizikai tulajdonságai miatt nehéz, illetve költséges kezelni, tárolni, megsemmisíteni.
Erre ajánlott megoldást a Mazda Motor Hungary-nak a Medence Csoport (www.medencecsoport.hu). A három dizájner szövetségéből született formáció a kezdetektől fogva arra törekszik, hogy olyan életmodellt alkossanak, mely harmonikus egységbe vonja a művészetet, a környezetet és a közösséget. A hirdetési hálót levéve azt stúdiójukba viszik, és előre elkészített látványtervek alapján egy egyedi táskakollekciót készítenek belőle a Mazdának, amely a hirdetés kreatívjának köszönhetően változatos, a márkára nagyon jellemző, merész, vidám és szokatlan.
A Mazda 2008 óta támogatja az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványát, innen jött az ötlet, hogy a Mazda egyedi táskakollekcióját elárverezve karácsony előtt, a befolyó összeggel szebbé tegyük a kőszegi gyermekfalu ünnepét. Az aukció 2014. december 11-23-ig tartott, s a következő linken érhető el: bit.ly/MazdaXmas_2014. A táskák január végéig kerülnek az aukció nyerteseihez, készítésüket folyamatosan dokumentáljuk, amit az érdeklődők a Mazda Motor Hungary FB-oldalán követhetnek majd.