A Volvo Cars és Avicii, a svéd DJ bejelentették, hogy egy kreatív együttműködés keretében, új felvétellel és videóklippel ünneplik svéd gyökereiket. A felvétel május 8-án jelenik meg világszerte. Az együttműködés egy globális márkakampány részét képezi.
A stockholmi születésű Avicii az elmúlt években hatalmas hatást gyakorolt a zenei világra; a 26 éves fiatalembert a világ legkiválóbb DJ-i, remixelői és lemezproducerei között tartják számon. A két svéd ikon, Avicii és a Volvo Cars most egyaránt életük új szakaszába lép.
„A Volvo Cars márka felemelkedőben van, akárcsak Avicii: mindketten egyre nagyobb nemzetközi rajongótáborra teszünk szert. Úgy gondoltuk, nem is ünnepelhetnénk az eddig elért eredményeinket és optimizmusunkat méltóbban, mint egy olyan együttműködéssel, amelyből valami különleges születhet, amely megmutatja, kik is vagyunk, és mit tartunk fontosnak.” – mondta Alain Visser, a Volvo Car Group értékesítésért, marketingért és ügyfélkapcsolatokért felelős alelnöke.
Az együttműködéshez kiválasztott dal, a Feeling Good egy igazi klasszikus, amelyet eredetileg Nina Simone vett fel 50 évvel ezelőtt, és amely Avicii kezei alatt teljesen újjászületett. Új vokál, magával ragadó ritmus és az a fülbemászó dallamvilág jellemzi az új produkciót, amely fesztiválokon és klubokban fiatalok millióit hozta már lázba szerte a világon.
„Régi kedvencem ez a szám. Ez minden idők egyik legkiválóbb dala. Nem fog rajta az idő. Mindig is rajongtam Nina Simone-ért, Etta James-ért és a hangzásvilágukért. Úgyhogy amikor kiderült, hogy a Volvo Cars pont ezt a dalt szeretné a videóban, nagyon megörültem; izgatott a lehetőség, hogy kezdhetek valamit vele. Szerettem volna valami újat létrehozni, ugyanakkor persze hű maradni az eredetihez.” – mondta Avicii.
A Feeling Good lenyűgözően szép videóját Stockholmban, valamint olyan helyeken forgatták, amelyek valamiért közel állnak Avicii szívéhez – például a dél-svédországi Osterlenben, ahol gyermekkorában gyakran nyaralt családjával. A végső kreatív döntéseket teljes egészében Aviciire és stábjára bízták; a forgatókönyvet a Volvóval közösen írták meg.
„Fontos volt számomra, hogy ha együtt csinálunk valamit, az újszerű és különleges legyen; hogy mindkét fél részéről hosszú távú, globális együttműködésről legyen szó, és hogy a közös munka teljes mértékben, hiteles és kreatív módon igazodjon mindkét márkához. Minden, ami a videóban látható, egybevág az Avicii márka értékeivel. A Volvo Cars fő üzenete a valódi megújulás, és ezzel a tematikával mi is tudunk azonosulni.” – mondta Ash Pournouri, az At Night Management alapítója, aki távlati gondolkodásával és kreatív útmutatásával elindította Aviciit a világhír felé vezető úton.
A Volvo Cars márka a vállalat 1927-es alapítása óta biztonságos, környezettudatos, kiváló minőségű termékeket előállító gyártóként szerzett nevet magának. A közelmúltban a vállalat jelentős márka-átalakítási folyamatba kezdett, amelynek során éppen ezen értékekből építkezik. Az eredmény: egy merőben újszerű megközelítése annak a kérdésnek, hogy mit kínálhat ügyfeleinek egy prémium autómárka: egy olyan, személyre szabott mobilitási élményt, amely élvezetesebbé teszi az életet, de egyben védelmezi is azt.
„Vállalatunk fennállásának legizgalmasabb termékbevezetési fázisába lépünk, és úgy gondoltuk, ez a lehető legjobb pillanat arra, hogy egy márkakampányban felhívjuk a figyelmet márkánk lényegi értékeire és egyediségére. Ez a kezdeményezés már a közelmúltban meghirdetett új marketing stratégiánk része. Az egész az ünneplésről szól: saját magunk lényegét ünnepeljük, és azt is, amivé válni szeretnénk. A legfontosabb, hogy mindannyian a lehető legtöbbet hozzuk ki magunkból.” – tette hozzá Alain Visser.