A svéd előadóművész és producer, Tim Bergling, közismertebb nevén Avicii, valamint a Volvo Cars közötti kreatív együttműködés keretében az örökzöld sláger, a Feeling Good átdolgozásával indul útjára a Volvo Cars új márkakampánya.
https://youtu.be/VQlJhkD95Uc
A Stockholmban és a dél-svédországi Österlenben felvett klip az Avicii számára személyes jelentőséggel bíró helyszíneket jár be, és arról mesél, hogy a több éves, kimerítő turné után hogyan frissül fel a művész. A klipben Avicii családtagjai és közeli barátai is megjelennek.
„Az elmúlt hat évben végtelennek tűnő turnésorozaton vettem részt; csak az elmúlt kilenc hónapban tartottam pihenőt. Évente mintegy 325 előadást tartottam, plusz az utazások. Ezt nem lehet így folytatni. A végén újra kellett értékelnem a helyzetemet, és változtatnom kellett az életvitelemen. Svédország fontos a számomra; innen, a családomtól és barátaimtól nyerem az erőmet és energiámat. A Volvo beszélt rá arra, hogy az újraértékelés és a megújulás folyamatát jelenítsük meg ebben a klipben. Úgy vélem, remekül sikerült a közös munka.” – mondta Avicii.
A ‘Feeling Good’ című dalt eredetileg a Volvo Cars javasolta a művésznek. A produkciót Avicii hangszerelte, az énekre Audra Mae-t kérte fel.
„Remek érzés ismét együtt dolgozni Audra Mae-vel. Erőteljes és érzelemdús a hangja, áthatják a népzenei hagyományok. Legutóbb a True című albumon dolgoztunk együtt, ahol az Addicted To You című számban talán első ízben kóstolt bele az elektronikus zenébe. Audra mélyből fakadó előadásmódja nyomán új életre kelt a klasszikus dal. Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel.” – mondta Avicii.
A zenei klip, amelyben az új XC90 is megjelenik, újabb fontos lépés a Volvo Cars márkaátalakulási folyamatában, és jól érzékelteti azt a merőben új irányt, amelybe a svéd luxusautó-gyártó elmozdulni kíván.
„Rendkívüli örömünkre szolgált, hogy ebben a kampányban szorosan együtt dolgozhattunk Aviciivel, hiszen ő és a Volvo Cars hasonló folyamatokon megy keresztül. Egy új korszak vár ránk, ahogyan azt kampányunk elnevezése is tükrözi. Hosszú éveken át intenzív beruházásokat eszközöltünk, és tovább finomítottuk a márka arculatát. Ennek eredményeként egy vadonatúj Volvo Cars jött létre, amely gyorsabban, pontosabban reagál ügyfelei igényeire.” – mondta Alain Visser, a Volvo Car Group értékesítésért, marketingért és ügyfélkapcsolatokért felelős alelnöke.