Főoldal Hírek Ez sorozatban negyedszer, összesen nyolcadszor a legjobb hazai Toyota márkakereskedés

Ez sorozatban negyedszer, összesen nyolcadszor a legjobb hazai Toyota márkakereskedés

A világszinten és Magyarországon is piacvezető Toyota nem csupán autóinak kimagasló minőségét, de ügyfelei legmagasabb szintű kiszolgálását is alapértéknek tartja, ami kétségkívül hozzájárul ahhoz, hogy a Toyota rendszerint a megbízhatósági és ügyfélelégedettségi felmérések élén végez. Éppen ezért a Japán autógyártó minden évben kitünteti a legemlékezetesebb ügyfélélményt biztosító európai Toyota márkakereskedéseket: idén 44 márkakereskedés kapott elismerést az ügyfelek kiemelkedő kiszolgálásáért. A 2021-es Ichiban díj odaítélése során nagy szerepet kapott, hogy a márkakereskedések milyen innovatív megoldásokat dolgoztak ki a lehető legemlékezetesebb ügyfélélmény megteremtésére a járvány idején. A magyarországi díjazott idén is a Toyota Koto Autóház lett, amely sorozatban negyedszer, összesen pedig immáron nyolcadik alkalommal kapta meg a rangos elismerést, amellyel európai szinten is egyedülállónak bizonyult.

Az Ichiban japánul azt jelenti: “Első Számú”. Ez a neve annak az díjnak, amivel a Toyota a hivatalos Toyota márkakereskedéseket jutalmazza, ha a legmagasabb szinten vívják ki ügyfeleik megbecsülését. Idén 32 európai ország 44 márkakereskedése vehette át a rangos Ichiban díjat. Minden évben több mint 2500 európai márkakereskedés vetélkedik azért a kitüntetésért, hogy a 44 Ichiban-győztes egyike lehessen, bebizonyítva elkötelezettségét az ‘Ügyfél az Első!’ szemlélet lehető legmagasabb szintű megvalósítása iránt. A legjobb magyarországi Toyota márkakereskedésnek idén is a Toyota Koto Autóház bizonyult, amely  sorozatban negyedszer, összesen pedig nem kevesebb, mint nyolcadik alkalommal (2009, 2012, 2015, 2016, 2018, 2019, 2020, 2021)  végzett az élen. Az ezzel európai szinten is egyedülállónak bizonyuló Toyota Koto Autóház 1992 óta, azaz közel három évtizede szolgálja ki a Toyota ügyfeleket Kaposváron, 2006 óta pedig már Nagykanizsán is (a két márkakereskedés 2016-ban esett át teljeskörű megújuláson). A több mint 5000 aktív ügyféllel rendelkező, 2018-ban Kaposváron egy Lexus márkaszerviz megnyitására is jogot kapó márkakereskedés neve így már kitörölhetetlenül összeforrott a legmagasabb szintű ügyfélkiszolgálással.

“Ez a 44 Toyota márkakereskedés igazán komoly erőfeszítéseket tett az ügyfelekért, így alaposan rászolgáltak az elismerésre. Ezekben a nehéz időkben is állhatatosan szolgálták ki ügyfeleinket, kiváló szolgáltatásokat és remek ügyfélélményt nyújtva. Emellett a közösség iránti elkötelezettségüket is bebizonyították, segítve a járvány ellen küzdő szervezeteket. Gyorsan igazodtak az új helyzethez, az új körülményekhez igazítva munkájukat és az ügyfelekkel folytatott együttműködést – mind a valós, mind a digitális környezetben.” – avat be Didier Gambart, a Toyota európai értékesítésért, marketingért és ügyfélélményért felelős alelnöke.

A koronavírus-járvány miatt a díjátadó ünnepséget a tavalyi évhez hasonlóan idén is virtuálisan rendezték Toyota európai központjában, Brüsszelben,  az eseményhez pedig digitálisan csatlakoztak a legjobbnak bizonyult Toyota márkakereskedések, akiknek Matt Harrison, a Toyota európai elnök-vezérigazgatója fejezte ki elismerését. A díjakat a márkakereskedések a napokban kapták meg fizikai formában is a Toyota egyes országokért felelős vezetőitől.

“A Toyota márkakereskedések kulcsfontosságú partnereink és márkánk nagykövetei, mi pedig továbbra is folytatni szeretnénk velük a közös munkát, hogy a kihívásokat lehetőséggé változtassuk.  Vállalati szintű Beyond Zero küldetésünk egyik alappillére az emlékezetes ügyfélélmény, ezért azon kell dolgoznunk, hogy ügyfeleink az autó teljes élettartama alatt úgy érezzék: értéket kapnak. Így válhat a Toyota sikeres mobilitási vállalattá.” – fogalmaz Matt Harrison annak kapcsán, hogy a Toyota márkakereskedők fontos szerepéről a vállalat kereskedelmi tevékenységében.

„A Koto Autóház közel három évtizede kötelezte el magát a Toyota és a márka ügyfélközpontú üzleti filozófiája mellett. Ez az elmúlt időszakban a járványhelyzet okozta sosem látott kihívások idején még inkább felértékelődött. Töretlenül hiszünk abban, hogy az ügyfelek elégedettségének kulcsát a felkészült, elkötelezett és lojális munkatársak, és az ő munkájuknak elismerése, megbecsülése jelenti, még a nehéz időszakokban is. Fontosnak tartjuk, hogy  kollégáink tisztában legyenek munkájuk hozzáadott értékével vállalatunk sikereivel. A számukra biztosított folyamatos képzések és fejlődési lehetőség nem csupán ennek a több évtizedes elhivatott munkának az elismerése, de egyben annak záloga is, hogy munkatársaink az iparágban dolgozó legfelkészültebb szakemberek között legyenek, ezt, és az általuk képviselt stabilitást és állandóságot pedig az ügyfeleink bizalmukkal hálálják meg. Ennek az ügyfélbizalomnak a megtestesülése az, hogy európai szinten is egyedülálló módon idén sorozatban negyedszer, összesen pedig nyolcadik alkalommal vehettük át az Ichiban kiválósági díjat. Azon leszünk, hogy ezt a következő évtizedekben is megszolgáljuk.” – fogalmaz a vállalat nyolcadik Ichiban díja kapcsán Tóth László, a Koto Autóház tulajdonos-ügyvezetője. 


„Jelzésértékű, hogy a Toyota épp abban az időszakban vette át a piacvezető pozíciót Magyarországon, és maradt nem csupán a legkelendőbb autómárka a világon, de lett egyben ismét a világ legnagyobb autógyártója, amikor az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása, és az ezzel kapcsolatos kreatív megoldások a pandémiának köszönhetően különösen felértékelődtek. Ez, párosítva minden idők legsikeresebb környezetbarát Toyota és Lexus modellportfóliójával lehetővé tette a Toyota számára, hogy a Toyota még ebben az időszakban is növekedni tudott és immáron másfél éve őrzi hazai piacvezető pozícióját. Az Ichiban díjat idén sorozatban a negyedik, összesen pedig a nyolcadik alkalommal kiérdemlő és ezzel történelmet író Koto Autóház ügyfélközpontú megközelítése még a Toyota kimagaslóan sikeres és elkötelezett hazai márkakereskedői hálózatán belül is példaértékű. Az elismerés a Koto Autóház minden munkatársának közös sikere, az ő kimagasló munkájukat és elkötelezettségüket dicséri, a mostani példa nélküli piaci helyzetben pedig különösen büszkék lehetnek az idei év legjobb magyarországi Toyota márkakereskedése címre.” – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója.