Főoldal Hírek Ford: szervizkönyv helyett mobileszköz

Ford: szervizkönyv helyett mobileszköz

Számos praktikus funkciót és hasznos segítséget kínál a Ford tulajdonosoknak fejlesztett mobil alkalmazás, ami most már Magyarországon is elérhető az ügyfelek számára.

ford_szerviz_applikacio_mobileszkoz

Az új Ford Szerviz Mobil Alkalmazás sok hasznos funkciót kínál egyetlen alkalmazáson belül: a Ford célja, hogy bárhol is járjunk Európában, minden, autózással kapcsolatos információ és segítség azonnal rendelkezésünkre álljon. Az alkalmazáson keresztül egy esetleges műszaki meghibásodás esetén kapcsolatba lehet lépni a Ford Assistance segélyszolgálattal, az autómentőkkel vagy a rendőrséggel egész Európa területén. Szükség esetén rákereshetünk a legközelebbi Ford márkakreskedés elérhetőségére, vagy üzemanyag töltőállomásra.

A lehetőségek tárhaza ugyanakkor nem merül ki ennyiben: az alkalmazás tanácsokat ad elsősegély nyújtással kapcsolatban, de a felhasználó azt is megtudhatja, hogy mit érdemes ellenőrizni egy hosszabb utazás előtt. A „Parkolás” funkciónak köszönhetően könnyedén visszatalálhatunk autónkhoz, vagy baleset esetén a kárbejelentő kitöltése is az arra alkalmas készülékünken történhet. Praktikusnak bizonyulhat továbbá az is, hogy a Ford Szerviz Mobil alkalmazás segítségével könnyedén utánanézhetünk az EU-n belüli aktuális úticélunk forgalmi szabályainak és útjelzéseinek, de az applikációnak köszönhetően könnyedén beazanosíthatóak a műszerfalon található figyelmeztető jelzések, vagy részletes információkat tudhat meg az autónkban található aktív vezetéstámogató technológiákról.

Mindezeken felül azok sem fognak csalódni, akik nem akarnak hosszasan böngészni egy honlapon, hogy utána járjanak a legújabb szerviz és alkatrész akcióknak, vagy éppen autós kiegészítőket vásárolnának egy nagyobb út előtt.

„A Ford Szerviz Mobil Alkalmazás egy valóban sokrétű és praktikus, szerethető applikáció, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználói trendeknek megfelelően számos hasznos információ azonnal elérhető legyen. Bízunk benne, hogy Magyarországon is sokan használják majd, és egy még magasabb szintű felhasználói élmény révén hozzájárul, hogy ügyfeleink még jobban megszeressék Fordjukat.” – fogalmaz Károly Róbert, a Ford magyarországi alkatrészértékesítésekért, szerviz és ügyfélszolgálati igazgatója.