A BMW Group Frankfurti Nemzetközi Autószalonon felállított hatalmas standján a BMW és a MINI mellett a luxus kategória etalonja, a Rolls-Royce is feltűnik majd, a vállalatcsoport a három márkát egymástól jól elkülöníthető blokkokban mutatja be a nagyközönségnek, egytől egyig lenyűgözően egyedülálló stílusban.
A 2015-ös standfelépítmény legjellegzetesebb, központi eleme az immáron 400 méter hosszú pályacsík lesz, amely jelentősen hosszabb, mint a 2013-as Frankfurti Nemzetközi Autószalonon megépített vonalvezetés, így idén először a BMW és a MINI modelljei már menet közben is megvillanthatják tehetségüket. A BMW Group innovációkkal tarkított, dinamikus teljesítményt kínáló, változatos modelleket egyesítő palettája ezáltal közvetlen és hatásos módon kelhet életre a látogatók előtt.
Két szinten elterülő több mint 12 000 négyzetméteres területével az idei lesz a BMW Group fennállásának eddigi legnagyobb kiállítói standja, ahol a vállalatcsoport megannyi innovációja és legújabb modelljei mellett teljes termékcsaládját is bemutatja a média képviselőinek és a nagyközönségnek.
A hatalmas standfelépítmény 400 méter hosszú pályavezetésébe integrált grandiózus színpadokon naponta 20 alkalommal tartanak majd rövid bemutatókat a látogatók számára a BMW és a MINI technológiai innovációiról és a két márka legújabb termékeiről. A BMW színpada nem kevesebb, mint 50 méter széles lesz.
A BMW Group mindemellett egy intelligens, digitális kiegészítővel is kedveskedik majd vendégeinek: az autószalon ideje alatt a BMW egy ingyenesen letölthető alkalmazást tesz elérhetővé az okostelefonnal vagy táblagéppel érkező látogatók számára, akik így most először extra információkat és érdekességeket tudhatnak meg az egyes innovációkról és modellekről (BMW IAA App).
A látványos elemeket tartalmazó, beszélő alkalmazás használatával a látogatók egy eddig ismeretlen dimenzióban, a valóság újfajta kiterjesztésében élhetik át a vadonatúj BMW 7-es sorozat és néhány másik modell debütálását.
„Hamisítatlanul egyedi, jellegzetes modellcsaládok, kiemelkedő új járművek és izgalmas innovációk övezik a BMW ez évi frankfurti, úttörő szereplését, amely egy páratlan showélménnyel ajándékozza majd meg a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalon közönségét” – mondta Steven Althaus, a BMW márkamenedzsmenti igazgatója és a BMW Group marketingszolgáltatásokért felelős részlegének vezetője.
A BMW a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon a vadonatúj 7-es BMW-t állítja a középpontba, és mint ilyen, a bajor gyártó kiállítói standjának szerkezeti felépítéséhez a márka zászlóshajójának jövőbe mutató innovációi és úttörő járműtechnológiái adták az alapot. A márka standját egy exkluzív bemutatóterem stílusában alakítják majd ki, amelynek strukturális megoldásai és rendhagyó behatásai magukkal ragadják majd a látogatókat.
A vadonatúj BMW 7-es sorozat a modern luxus megtestesítője, amelyet a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon kortárs művészeti alkotások képében is bemutat a gyártó, a zászlóshajó csúcstechnológiás járműmegoldásait állítva a középpontba – ezáltal megnyitva az utat a BMW többi modellje felé is.
A 400 méter hosszú pályaív mellett a BMW standjának másik központi eleme a kör alakú színpad lesz, amely lehetővé teszi, hogy a látogatók minden szögből megcsodálhassák a vadonatúj 7-es BMW-t, amelynek bemutatója a felső szinten is folytatódik majd: a „BMW 7-es sorozat galériája” átfogó betekintést enged a vadonatúj 7-es BMW úttörő technológiájába és a modern luxus világába. Esztétikus megjelenés, a részletekre való összpontosítás és kiváló mérnöki szaktudás jellemzi az új modellt, amely új szintre emeli a prémium fogalmát. Mindezt különleges, profi manufaktúrák egyedülálló járműrészletei illusztrálják majd, például a Nymphenburgi Porcelán Manufaktúra alkotásai.
A 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalon BMW-standján a nagyérdemű három kiállítói teremben veheti majd részletesen szemügyre a vadonatúj 7-es BMW-t: az első teremben egy M Sport csomagos modellt, a másodikban a BMW 7-es sorozat Design Pure Excellence csomaggal felszerelt modelljét, míg a harmadikban az eDrive kivitelt, a BMW 740Le modellt állítja ki a bajor gyártó.
A járműveket mindhárom teremben kiváló minőségű, intuitív eszközök és kiállítási tárgyak egészítik majd ki, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a látogatók még inkább elmélyüljenek egy-egy technológia sajátosságaiban. Az interaktív multimédiafalnak köszönhetően például a látogatók a vadonatúj 7-es BMW-ben debütáló kézmozdulat-vezérlést is kipróbálhatják.
Innovatív, intelligens és nagyszabású standfelépítményével a BMW arra buzdítja vendégeit, hogy sétálják körbe a kiállítói teret és személyesen megszerzett élmények útján fedezzék fel a vadonatúj BMW 7-es sorozatot. A kör alakú nyílások és átjárók izgalmas perspektívákból láttatják a kiállított modelleket, ráadásul általuk sokkal inkább áttekinthetővé válik a bajor gyártó standja. A kör alakú nyílások nagyobb teret eredményeznek, miközben ízlésesen kötik össze a felső szinten található luxus szegmens képviselőit az alsó szinten pózoló prémium modellekkel.
A BMW i almárka középpontjában az innovatív töltési koncepciók és az elérhető szolgáltatások állnak majd, természetesen a BMW i3 és a BMW i8 modellek mellett.
A BMW Connected Living az innováció következő lépcsőfokaként debütál a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon, ahol a BMW i olyan intelligens alkalmazásokat mutat be, amelyek messze túlmutatnak a színtiszta mobilitási megoldásokon és a felhasználó életének egyéb területein is segítséget nyújtanak. Valóban, a BMW i Frankfurtban ismét bebizonyítja innovációs erejét és kihangsúlyozza létjogosultságát: az úttörő, hosszú távon fenntartható személyes mobilitást.
A BMW i almárka tágas standja az alsó szintről a felső szintre is átterjed majd, ahol egy kiállított BMW i8 modell mellett az olyan fejlett járműtechnológiák, mint a Carbon Core karosszéria-kialakítás és a lézer fényszóró, a luxus modernkori értelmezését prezentálják.
BMW eDrive – a belsőégésű BMW TwinPower Turbo erőforrás teljesítménye egy elektromos motor hatékonyságával egyesítve: a BMW i almárka technológiai innovációit a BMW egyre több modellje örökli meg, a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon a BMW eDrive technológiával szerelt BMW 2-es sorozat, BMW 3-as sorozat, BMW X5 és BMW 7-es sorozat is bemutatkozik. A látogatók egy olyan környezetben élhetik át eme jövőbe mutató újdonságok nyújtotta élményeket, amelyek a járműtechnológia információit erős érzelmi kötődéssel egyesítik.
Frankfurtban nem kevesebb, mint öt kiállított modell képviseli majd a BMW M divíziót, köztük a vadonatúj BMW M3 limuzin világpremierjével. A stand-kialakítás, a digitális technika és a fények együttesen tökéletes atmoszférát teremtenek eme nagyteljesítményű modellek hiteles bemutatásához. A vörös, tükröződő falak és a pulzáló fények dinamikus hangulatot varázsolnak majd a BMW M modellek köré, amelyek így magukkal ragadóbbak lesznek, mint valaha.
A kreativitás és a szaktudás együttesen lebilincselő műalkotásokat eredményez. Frankfurtban a BMW M divízió alá tartozó BMW Individual magas szintű szabványai, kiemelkedő anyagminőségei és tervezőmérnökeinek szaktudása kézzel készített járműkülönlegességek képében gurul ki a nagyközönség elé. Az egyedi minták széles választéka és a személyre szabható opciók négy modellben mutatkoznak be, a középpontban a BMW Individual BMW 750 Li modellen alapuló dizájntanulmányával.
A vadonatúj BMW X1 modellt ugyancsak a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon mutatja be először a BMW. A világszerte több mint 730 000 példányban elkelt, osztatlan sikernek örvendő modell második generációja a BMW X modellcsalád jellegzetes felépítésével pózol majd a kamerák kereszttüzében, még több belső teret és még nagyobb funkcionalitást kínálva jövőbeni tulajdonosainak.
A bajor gyártó látványos módon illusztrálja majd frankfurti standján a robosztus Sports Activity Vehicle kompromisszumot nem ismerő képességeit: a standon egy 50 négyzetméter alapterületű, sziklás felépítmény magasodik majd mindkét szint fölé, amely így tökéletes pozícióban láttatja az új BMW X1 modellt – hiszen az épített útról letérve éppúgy otthon érzi magát, mint a nagyvárosi környezetben.
Minden idők legsikeresebb BMW-modellsorozata, a BMW 3-as sorozat a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon ünnepli évfordulóját. A modell, amely még ma is a bajor gyártó legnépszerűbb négykerekűje, 40 évvel ezelőtt került gyártásba, életre keltve az autógyártás történetének egyik új korszakát.
A BMW standján különböző formátumú portrékkal emlékeznek majd meg a legendás sportlimuzin negyven esztendős történetéről és a hat modellgeneráció sajátosságairól, kezdve az első 3-as BMW hathengeres benzinmotorjával, amely megteremtette a középkategóriájú sportlimuzin szegmensét, amely a legújabb BMW 3-as sorozattal még napjainkban is elsöprő népszerűségnek örvend.
Frankfurtban a BMW standján kap majd helyet a BMW Motorrad is, amely idén öt kétkerekűvel képviselteti magát a kiállításon: a BMW F 800, a BMW S 1000 RR, a BMW S 1000 XR és a BMW R nineT mellett a BMW egyedülálló scrambler-értelmezését, a BMW Concept Path 22 modellt is megcsodálhatja a nagyérdemű. A minimalista járműtervezés alapelvei szerint elkészített motorkerékpár-különlegesség minden formája és felülete funkcióval bír.
A márkák és modellcsaládok mellett a BMW Group Junior Campus idén is lehetőséget biztosít majd a gyerekeknek a szórakozásra, a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalon mobilitási témáival. A „Hall 11 North” csarnok szabadtéri területén a 11-14 év közötti fiatalok játszva tanulhatnak a fenntarthatóságról, a mobilitásról, a technológiáról és a járműtervezésről, sőt mi több, a „Mobilitási Küldetés: Fejlesztés. Építés. Teszt.” mottó alatt gokartot is tervezhetnek majd a képzett oktatók és fejlesztők segítségével, amelyet ezután speciális tesztnek vetnek alá. A programok természetesen ingyenesek lesznek a gyerekek és a fiatalok számára, egy előzetes regisztráció azonban szükséges a bmwjuniorcampus@erlebniskontor.de e-mail címen. A jegyek az autószalon teljes időtartama alatt érvényesek.
MINI Kreatív Központ. A BMW Group márkájaként a MINI idén a vállalatcsoport jövőbe mutató innovációit és a brit gyártó folytonos megújulásának hagyományát helyezi a középpontba a Frankfurti Nemzetközi Autószalonon. Ez lesz az első alkalom, amikor a MINI teljes egészében a nemrégiben megújult márkaarculattal jelenik meg.
A legendás gyártó ötletes és hamisítatlanul egyedülálló profilját a standépítési megoldások, illetve a kommunikációs stratégia és a filmanyagok is tükrözik majd. Az új márkafilozófia az átfogó járműipari kreativitást képviseli.
A figyelem középpontjába a vadonatúj MINI Clubman világpremierjét állítja a MINI. A felettébb lenyűgöző és nagysikerű MINI modell új, hatajtós változatával a brit gyártó most először egy magasabb járműkategóriába merészkedik, ahol dizájn, anyaghasználat és technológia tekintetében is új szintre emeli a prémium fogalmát.
A MINI standján a látogatók egy kilenc méter magas ablakon keresztül léphetnek majd be a vadonatúj MINI Clubman világába. A MINI a kreatív „Clubman Párbeszédek” során arra invitálja a frankfurti autószalon vendégeit, hogy fedezzék fel az új MINI Clubman természetes közegét. A MINI standján a látogatók kreatív stílusban élhetik át első közös élményeiket a vadonatúj modellel.
A MINI John Cooper Works eközben egy nyitott, gyárszerű környezetbe kalauzolja a 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalon közönségét: a legendás John Cooper Works modellcsalád két képviselőjét egy hatalmas repülőgéphangár háttere előtt állítja ki a brit gyártó. A MINI védjegyéül szolgáló szabadságot, örökséget és exkluzivitást testközeli élménnyé varázsolják a szalonon.
A MINI standján a MINI Countryman is feltűnik majd, mint az autó, amely nagyvárosi környezetben és terepen is éppoly könnyedén és otthonosan mozog.
A MINI modellek egyik közös innovációja a vadonatúj MINI Connected alkalmazás, amely kellőképpen kifejezi a MINI digitális elköteleződését. Vezetést támogató rendszerek, autós szórakoztató kiegészítők, virtuális valóság – innovatív multimédia-eszközök széles tárháza nyújt majd szinte korlátlan lehetőséget a frankfurti autószalonra kilátogató közönségnek arra, hogy interaktív módon fedezzék fel az úttörő technológiák képességeit.
A stand felső szintjén kialakított MINI Connected Lounge nyugodt, kellemes környezetben kínál látványos kilátást a MINI teljes standjára és összes modelljére, miközben a MINI 360° a jövő újításaiba enged betekintést.
A MINI Yours nem kevesebbre, mint a személyre szabott exkluzivitás megtestesítésére hivatott. A brit gyártó standján a látogatók egy ideiglenes stúdióban ismerhetik meg az első osztályú tervezési megoldásokat és anyagokat, kreatív stílusban. A stúdióban egy nagyméretű kiállítói pult hirdeti majd a MINI Yours-tervezők rendkívüli szaktudásának megdöbbentő változatosságát.
A MINI kiegészítői a különféle lehetőségek felé vezető utat nyitják meg – minden formában és színben, megszámlálhatatlanul sok opciót kínálva. A MINI konfigurátor segítségével a látogatók életre hívhatják saját MINI-modelljüket is.
A MINI Lifestyle shop idén a vadonatúj MINI Gentleman Kollekciót helyezi előtérbe, amelyet a vadonatúj MINI Clubman ihletett. Az első MINI Gentleman Kollekció egy kalapból, egy pár napszemüvegből, egy pár cipőből, egy táskából, egy parfümből és egy borotválkozó készletből áll.
A Rolls-Royce vendégei: a Rolls-Royce Motorcars frankfurti standja egy modern villa képében és hangulatában ölt majd testet, amely egyszerre lesz elegáns és extravagáns. Minden korábbinál nyitottabb, látogató-csalogató kialakítása bárki számára elérhetővé teszi a luxus kategória képviselőit.
A márka ez évi bemutatkozásának vitathatatlan fénypontja a vadonatúj Rolls-Royce Dawn világpremierje lesz. Eme négyüléses, luxus kategóriájú Drophead modell a lenyűgözően elegáns külső és a fejedelmi kényelmet kínáló, kortárs Rolls-Royce megoldásokkal fűszerezett, ikonikus utastér egységét kínálja. A Dawn egy kivételesen feltűnő luxusautó, a Rolls-Royce modellpaletta eddigi leglátványosabb képviselője. A 2015-ös Frankfurti Nemzetközi Autószalonon két különféle konfigurációt állít majd ki belőle a gyártó.
A Gyűjtők Garázsában mindeközben különleges Rolls-Royce modellek várják majd a látogatókat: a zene által inspirált vadonatúj Wraith Inspired by Music, a Phantom Limelight és a Ghost Series II.
A Rolls-Royce standján kialakított Sir Henry Royce Lounge-ban a márka ügyfelei és az elszántabb érdeklődők közvetlenül a Rolls-Royce modelleket összeszerelő csapat tagjaival beszélgethetnek a személyes elképzelésekről, nyugodt és elegáns környezetben.
A Rolls-Royce a maximum. A „Rolls-Royce a maximum” mottó egyik sikertörténete a tervezők és az ügyfelek közötti szoros együttműködés, amely során az egyedülálló ügyféligényekkel egyfajta ujjlenyomatként ruházzák fel a kiválasztott típusokat. A Rolls-Royce standján kialakított stúdióban a gyártó ügyfelei számos legendás részlet elkészítési folyamatába nyerhetnek betekintést