A legfrissebb adatok szerint a Goodyear az állásidő minimalizálása révén lehetővé teszi a flottaügyfelek költségeinek csökkentését. 2014-ben átlagosan csak 140 percet vett igénybe egy-egy országúti meghibásodás teljes helyreállítása a Goodyear európai TruckForce hálózata számára.
Az országúti meghibásodásokra adott gyors reakció nagyobb termelékenységet, a szállítási határidők pontosabb betartását és elégedett ügyfeleket, egyszóval jövedelmező üzletet jelent. Pontosan ezt nyújtja a Goodyear a 24 órás ServiceLine országúti segélyszolgálatnak és az Európa-szerte jelenlévő TruckForce szervizhálózatnak köszönhetően.
A 2014-ben elért 140 perces átlag egész Európára vonatkozik, ahol a Goodyear immár 28 országban több mint 2000 TruckForce szervizszolgáltatón keresztül van jelen. Ezt az időt a 24 órás ServiceLine országúti segélyszolgálat központjába beérkező hívás időpontjától addig az időpontig számolják, amikor a munka befejeztével a jármű el tudja hagyni a helyszínt. A tehergépkocsik esetében a menetkész állapotba hozáshoz szükséges rövid átlagidő azért is figyelemre méltó, mert a szolgáltatás olyan távoli, lakatlan területeket is lefed, ahol elérhető közelségben nincs segélyszolgálat. 2014-ben összesen több mint 10 200 meghibásodást állított helyre a TruckForce hálózat.
A Goodyear országúti segélyszolgálatának gyors válaszideje nagyban köszönhető a 24 órás ServiceLine speciálisan mobiltelefonra optimalizált weboldalának (https://serviceline.24assist.eu/mobile). Ez nem csak a probléma gyors bejelentését teszi lehetővé a járművezető számára, hanem – a GPS használatával – azt is, hogy az irányító központ hajszálpontosan meghatározhassa a jármű helyzetét akkor is, ha a járművezető nem tudja megadni a pontos helyszínt.
A 2000 európai TruckForce szervizszolgáltató mindegyike képzett személyzettel és az abroncsokkal kapcsolatos bármilyen probléma megoldásához szükséges felszereléssel büszkélkedhet. A Goodyear 24 órás ServiceLine országúti segélyszolgálata az év minden napján, a nap mind a 24 órájában elérhető. Meghibásodás esetén a többnyelvű irányító központtal való kapcsolatfelvétel után rövid időn belül elindul a legközelebbi TruckForce szervizjármű a probléma elhárítása érdekében.
A TruckForce és a 24 órás ServiceLine országúti segélyszolgálat is a Goodyear Fleet First abroncs-menedzsment programjának részét képezik, amelynek keretében új és újrafutózott tehergépkocsi-abroncsokat, célorientált szolgáltatásokat és innovatív megoldásokat kínál, köztük a FleetOnlineSolutions-t, a Goodyear internetes abroncs-menedzsment rendszerét.