A Mazda zászlóshajójának, a Mazda6 frissítését a Mazda emberközpontú dizájn-filozófiájára alapozták, amely új hajtásláncot és kifinomultabb belső teret ígér.
A hajtáslánc-kínálatban megjelenik a 2.5 literes, henger-deaktiváló rendszerű SKYACTIV-G benzinmotor, amely akadálytalanul vált a négyhengeres és a kéthengeres üzem között azért, hogy ugyanolyan teljesítmény mellett tovább javuljon a reális fogyasztás. A turbófeltöltős SKYACTIV-2.5T motor, amely a Mazda CX-9 szabadidő-autóban mutatkozott be, a Mazda6-ba is bekerül az észak-amerikai piacon.
A stílust tekintve a tervezők a 2018-as Mazda6 esetében kívülről és belülről is a minőség-érzetét fokozták – a díjnyertes külső érettebb és megbízható nyugalmat áraszt. A felsőbb felszereltségi szintek olyan elemeket tartalmaznak, mint pl. a ’sen’ fabetét, melyet Japánban a tradicionális hangszerek, vagy a bútorok gyártásában használnak. Az összkép egyszerűen letisztult és méltóságteljes.
A 2018-as Mazda6-ban az i-ACTIVSENSE biztonságtechnológiai rendszerébe még több eszköz került, hogy segítsék a vezetőt a potenciális kockázatok csökkentésében, és minimalizálják a baleset vagy a sérülések lehetőségét, ugyanakkor nyugalmasabb és önbizalom-építő élmény legyen a vezetés. Az MRCC (Mazda Radar Cruise-Control, radaros sebességtartó) teljesen megállítja és újra mozgásba hozza a járművet, ha az elöl haladó autó félrehúzódott a Mazda elől. A 2018-as Mazda6-ban már a márka legújabb 360 fokos kamerája dolgozik.
A Mazda los angeles-i standjának része a márka legújabb tanulmányautója, a VISION COUPE, amely egy négyajtós dizájn-koncepció, melyet október végén mutattak be a Tokiói Autószalonon, egy Mazda RT24-P prototípus versenyautó, valamint egy MX-5 Halfie, melynek egyik fele a sorozatgyártású MX-5 ND-t, másik fele pedig a versenyautóvá átépített megfelelőt mutatja.