Saját típuskóddal ellátott, exkluzív limitált szériával köszönti az új évet a Toyota GR Supra. A különkiadás megjelenésében és vezethetőségében is többet nyújt az alapverzióknál.
Mindössze két és fél év telt el azóta, hogy a Toyota forgalomba hozta a legendás Supra ötödik generációját, és az azóta eltelt idő alatt folyamatosan gondoskodott arról a gyártó, hogy az érdeklődés középpontjában tartsa a modellt. Először a soros hathengeres motor mellett bevezette a kétliteres, soros négyhengeres erőforrást, majd a háromliteres csúcsmotor teljesítményét egyes piacokon 340-ről 387 lóerőre (+14%) növelte.
Ehhez kapcsolódóan alumínium toronykitámasztókkal, áthangolt lengéscsillapítókkal és szervokormánnyal, valamint módosított vezérlésű elektronikus rendszerekkel tette még kezesebbé, pontosabbá, sportosabbá az autót.
A 2022-es modellévben a tartalmi módosítások helyett az esztétikumra koncentrált a Toyota, és bevezette a GR Supra A91-CF Editionkülönkiadást. A hozzáértők már a névből kitalálhatják, hogy az A90 helyett A91-es típusjelzéssel ellátott verzió szuperképessége a karbon: az autó számos pontján találkozhatunk szénszálas kompozit elemekkel.
Elöl kézzel formázott légterelők, oldalt látványos küszöbtoldatok, hátul pedig csinos kacsafarok javítja az autó megjelenését, valamint aerodinamikai jellemzőit: a felsorolt idomok, valamint az elöl és hátul alkalmazott, megnövelt méretű szárnyacskák a leszorítóerő növelésével javítják a GR Supra stabilitását és irányíthatóságát.
Habár az egyedi, 19-es keréktárcsák nem szénszálas kompozitból készültek, matt fekete festésük jól harmonizál a karbonelemekkel. A speciális kialakításhoz igazodva mindössze háromféle karosszériaszín: matt szürke, fehér és élénk sárga rendelhető az A91-CF Edition modellekhez.
A választék korlátozását a speciális belső kidolgozás indokolta: nem minden árnyalat harmonizál ugyanis a fekete és piros színekben pompázó Alcantara/bőr kárpitozással. A beltéri felületeket szénszálas betétek, az üléseket és a bőr kormánykereket piros öltések díszítik.
A Toyota GR Supra A91-CF Edition igazán különleges jelenség, amihez ráadásul nem is juthat hozzá bárki: a modellből mindössze hatszáz darabot gyárt a Toyota. A dolgok jelenlegi állása szerint ezeket egytől egyig az észak-amerikai piacon fogják értékesíteni; arról egyelőre nincs hír, hogy az európai, illetve japán piacokon is elérhető lesz-e a limitált karbonkiadás.