A Renault tovább folytatja a crossoverek területén indított offenzíváját, amelynek következő lépése a Kadjar megjelenése. Ez az első, Renault crossover a C-szegmensben.
A Kadjar bevezetése, a Renault történetében először a közösségi médiafelületeken kezdődik meg.
Új crossover – új név
A Kadjar név egy olyan újonnan megalkotott modellnév, amely egyfajta franciás játékossággal, többszörös értelemmel bír. A KAD a quad szót idézi fel, az új crossover is az úttalan utak szellemében született. A JAR a francia „agile” és „jailir” szavak esszenciája, az autó ügyes, fordulékony, gyors tulajdonságait hivatott jelképezni. A Kadjar szó egzotikus hangzása új világok felfedezésére csábít.
A K – kemény hangzásánál fogva tartós, robusztus érzést kelt, így a Kadjar természetes módon illeszkedik a Renault crossovereinek a Capturnek és a Koleosnak sorába.
#KADJAR: a kampány, amely az autó bevezetését a social felületeken kezdi meg.
2015. január 26-án, azaz ma a Renault a közösségi média különböző felületein* gyújtja be azt a kampányrakétát, amely a Kadjar világába enged betekintést. Minden nap újabb fotók és videók kerülnek ki a nagyközönség elé, míg végül február 2-án a nagyvilág is megismerheti a Renault Kadjar formáit, hiszen ezen a napon leplezi le az autót Carlos Ghosn, a Renault-csoport elnöke.
A Renault #KADJAR a social mediaban:
– Facebook: www.facebook.com/renaulthungary
– Twitter: @Renaulthungary
– Instagram: @renaulthungary
– YouTube: https://www.youtube.com/renaulthungary