Vezetőközpontú belső kialakítás
Az RC F vezetőközpontú belső terében számtalan, egyedi kialakítású elemmel találkozhatunk, a műszerektől kezdve a kormánykeréken és üléseken át a pedálokig és burkolatokig; a nagyteljesítményű Lexus F modellektől elvárható, fokozott kényelmet, megtámasztást és kiemelkedő ergonómiát biztosítva az aktív vezető számára.
Az RC F vadonatúj, kizárólag az F-modellhez kifejlesztett műszerparkja az LFA módosítható, üzemmódfüggő központi kijelző koncepciójának evolúcióját testesíti meg. Az üzemmódfüggő menetdinamikáról szóló fejezetben részleteiben ismertetett kialakítást a repülőgépek műszerezettsége ihlette, amely letisztult, egyértelmű formátumban biztosítja a legkülönfélébb információkat.
A műszeregység nagyméretű, középen elhelyezett, üzemmódtól függően változó fordulatszámmérőből, digitális és analóg sebességkijelzőből, differenciál nyomatékvektor kijelzőből, gyorsulásmérőből, olaj- és vízhőmérőkből, kilométer-számlálóból, és stopperórából áll.
Az RC F a Lexusnál elsőként kapott elliptikus keresztmetszetű, vaskos fogású, 370 mm átmérőjű, háromküllős kormánykereket, amely dinamikus vezetés esetén precízebb irányíthatóságot eredményez.
Az RC F vezetőközpontú belső terében számtalan, egyedi kialakítású elemmel találkozhatunk, amelyek fokozott kényelmet, megtámasztást és kiemelkedő ergonómiát biztosítanak az aktív vezető számára.
A kormánykeréken elhelyezett váltófülek pontos helyét, formáját és működtetését úgy optimalizáltuk, hogy a dinamikus vezetés minden válfaját gyors, pontos fokozatváltásokkal tudjuk támogatni.
A testhez simuló sportruházatról mintázott, vadonatúj, integrált kialakítású ülések aprólékosan kidolgozott párnázata optimálisan támasztja meg a vezető hátát, vállát, felső testét és lábát a nagy gyorsulási erőkkel járó gyorsítások, lassítások és kanyarodás során.
Az üléseknél alkalmazott Lexus integrált habosítási technológia maximális megtámasztást és testhez simuló illeszkedést eredményez, az ülés tömése és a kárpit a legkisebb mértékben sem mozdul el egymástól.
Fejlett fedélzeti technológiák
Nagyteljesítményű használhatósága mellett az RC F maradéktalanul kínálja mindazon fejlett fedélzeti funkciókat és technológiákat, amelyeket a Lexus ügyfelei elvárnak járművüktől.
A modell kétféle multimédiás rendszerrel: a Lexus Prémium Navigációs Rendszerrel és a Lexus Médiakijelzővel rendelhető. A részletes rendszerinformációk a nagy felbontású, 7 colos központi kijelzőn, valamint a vezető előtt, a műszeregységben elhelyezett, 4,2 colos multi-információs monitoron egyaránt megjeleníthetők.
A középkonzolon elhelyezett, új Remote Touch Interface (RTI) kezelőegység a vezetői környezet vezérlő zónájának szerves része. Az érintésérzékeny, ujjal vezérelhető kezelőfelület az okostelefonoktól megszokott módon biztosítja az audiorendszer, a navigációs berendezés, a klímaberendezés, a mobiltelefon és a fedélzeti infotainment rendszerek gyors, ösztönös kezelhetőségét, miközben a lehető legkisebb mértékben tereli el a vezető figyelmét.
Az RTI rendszer ergonomikus felépítése révén a vezető ujja természetes mozdulattal mutat rá a képernyőn megjelenő ikonokra, amelyek nyomással vagy dupla kattintással aktiválhatók. Amikor a kurzor rásiklik egy adott ikonra, az érintőfelület rezgéssel nyugtázza azt.
A rendszer a navigációs térkép esetében az egyedi csippentéses és pöcköléses parancsokat is elfogadja a még ösztönösebb kezelhetőségért.
Az RC F három, fokozott hanghűségű fedélzeti szórakoztató rendszerének lelke az az új audio technológia, amely helyreállítja az MP3 lejátszókban, a digitális hangtömörítési eljárás során elveszett részleteket.
A Lexus Médiakijelző rendszerhez kapcsolódóan érhető el a hathangszórós, 160 W teljesítményű Pioneer rendszer. A Lexus Médiakijelzővel és a Lexus Prémium Navigációs Rendszerrel egyaránt társítható a Pioneer tízhangszórós rendszere, míg a kizárólag a Lexus Prémium Navigációs Rendszerhez megrendelhető, 17 hangszórós, 835 W teljesítményű Mark Levinson rendszer új Clari-Fi technológiája automatikusan elemzi és feljavítja a tömörített, digitalizált zeneszámok minőségét.
A nagyteljesítményű pályaversenyzés során is optimális fedélzeti komfortérzetet biztosító klímaberendezés bal és jobb oldalon külön vezérelhető, a belső és külső levegő kétrétegű szabályozhatóságával, illetve egymástól független felső és alsó szintű légkeveréssel.
A fejlett, elektrosztatikus kezelőszerveken keresztül kényelmesen és pontosan szabályozható az utastér hőmérséklete, míg a klimatizált első ülések gyorsan felmelegedő szénszálas fűtőelemet alkalmaznak.