A Ford Közép és Kelet Európai Kft. új vásárlói élményt honosít meg Magyarországon: a vállalat viszonteladói hálózata idén újabb 3 kiemelt FordStore márkakereskedéssel bővül, 2016 végéig pedig összesen 6 FordStore értékesítési pont nyílik.
A FordStore kereskedések új, közvetlenebb módon ismertetik meg a Ford igényes és kifinomult ügyfeleit a vállalat termékeinek és szolgáltatásainak teljes kínálatával – többek közt a tavaly, 50 év várakozás után végre Európa-szerte elérhető Ford Mustanggal, vagy a márka olyan nagy teljesítményű modelljeivel, mint a Focus és Fiesta ST és az idei újdonság, 350 lóerős Ford Focus RS-sel. Ugyancsak itt mutatkozik be a Ford európai SUV kínálatának tetejét jelentő, prémium, nagy városi terepjárója, az EDGE.
ADebrecenben, Veszprémben, valamint Győrben található új FordStore márkakereskedésekben kapnak helyet az új Vignale Szalonok is, amelyekben a vásárlók felfedezhetik a Ford új, prémium filozófiáját megtestesítő Vignale modelleket, a Mondeo Vignalet, S-Max Vignalet, Edge Vignalér, és a jövőre érkező Kuga Vignalet.
“Arra törekszünk, hogy a FordStore kereskedések a kategória legmagasabb szintű vásárlói élményét kínálják – a helyszínen és online egyaránt. A FordStore a Ford legjavát testesíti meg, és méltóképpen képviseli a márkát Magyarországon” – magyarázta el Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója. “Manapság az autóvásárlás online kezdődik. Sokan már alaposan tájékozódnak a különböző digitális csatornáink segítségével, mielőtt betérnek a Ford autókereskedésbe; ezek az ügyfeleink tisztában vannak azzal, hogy mit akarnak, egyre inkább arra vágynak, hogy a fizikai vásárlás élménye pontosan az legyen, aminek most neveztem: nagybetűs Élmény.”
Újfajta vásárlói élmény
Az új FordStore kereskedések elsődleges célja ezen vásárlók igényeinek kiszolgálása, ezért ezeket az értékesítési pontokat kifejezetten barátságos, hívogató környezetté formálta a Ford: a terek könnyen átláthatók, s itt mindenki könnyen eligazodhat – akár most tér be először az épületbe, akár az interneten tájékozódik.
Minden FordStore márkakereskedés jól elkülönített zónákra tagolódik, amelyek könnyen érthető neveket kapnak. Az elsődleges fogadótér a “hello” zóna, a szervizszolgáltatásokkal kapcsolatos igényeket a “gondoskodás” zóna munkatársai intézik, a hívogató “felfedezés” zónában pedig a kihelyezett táblagépek, katalógusok, mintadarabok és 3D-hatású videók segítségével a látogató akadálytalanul hozzájuthat bármilyen információhoz, s igényei szerint konfigurálhatja, majd életnagyságban is megtekintheti autóját. A haszongépjármű vásárlók és flotta partnerek kiszolgálására külön e célra kialakított terület szolgál.
A szalonban a Ford-modelleket csoportosítva helyezik el, hogy könnyű legyen őket megtalálni és összehasonlítani. Jó példa erre, hogy a Ford SUV-termék családjának tagjai, a Kuga, és a májusban érkezett EcoSport és a vadonatúj Edge egymás mellett állnak a szalonban, akárcsak a nagy teljesítményű autók, például a vadonatúj Ford Focus RS, a Focus ST és a Mustang.
Vignale Lounge
A FordStore márkakereskedés szerves részét képezi a Vignale Szalon, ahol egy külön erre kijelölt Ford Vignale értékesítési tanácsadó szervezi a vásárlók személyre szabott szolgáltatásait, és mutatja be az érdeklődőknek a Vignale-modelleket, amelyek elegánsan ötvözik az egyedi autóépítés legszebb hagyományait a modern dizájnnal és az élvonalbeli technológiákkal.
A Ford Vignale értékesítési tanácsadók az autók konfigurálásában is segítséget nyújtanak a kifejezetten erre tervezett érintőképernyős felületeken vagy táblagépeken. A személyre szabott szolgáltatások közé tartozik a szervizelt autók be- és hazaszállítása – akár otthoni, akár irodai címükre –, és a szervizelés időpontjának az ügyfelek számára legkedvezőbb módon történő ütemezése. A kereskedés munkatársai a Vignale autókat mindig kiemelt figyelemmel kezelik, és teljesen kitakarítva adják vissza tulajdonosaiknak.
“A FordStore kereskedések ideális helyszínnek ígérkeznek a Ford Vignale élmény átadására. A Ford Vignale programot azok számára alkottuk meg, akiknek drága az idejük, és akik minőségi élményekre vágynak” – mondta el Szamosi Viktor. „A Vignale személyre szabott szolgáltatásai a legmagasabb igényeket is kielégítik, és gondoskodnak arról, hogy ügyfeleink már az első pillanattól kezdve kellemesen érezzék magukat, amikor belépnek az ajtón.”
Exkluzív Vignale szolgáltatások
A Vignale tulajdonosok számára elérhető a nap 24 órájában hívhatják a Vignale One Call felkészült munkatársait, ha valamilyen segítségre van szükségük. Az ügyfélkezelés magas szintű prioritást élvez, legyen szó akár a műszaki kérdések megválaszolásáról, a FordStore kereskedésben tett látogatás időpontjának egyeztetéséről, az ügyfél problémáinak kezeléséről vagy a szervizelés megszervezéséről.
“A mai vásárlók már nem csupán egy terméket várnak a kiválasztott márkától, hanem az egyéni igényeik kielégítésére fordított figyelmet is,” tette hozzá Dalos Attila a Ford Magyarország értékesítési igazgatója. “A Ford Vignale program értékes lehetőséget kínál számunkra, hogy felkeltsük az ilyen vásárlók figyelmét, és megerősítsük szemükben a Ford vonzerejét. A Vignale termék- és vásárlói élmény új szintre emeli a vezetés élvezete, a minőség és kézműves kidolgozás fogalmát.”
Saját kollekció
A Vignale Termekben és a kifejezetten e célra létrehozott online vásárlási felületen a Vignale modellcsaládot megalkotó Ford Design csapata által tervezett Vignale Kollekció is megtekinthető. A 2015-ös Vignale Kollekció egyik jellegzetes darabja a Vignale Weekender; ez a luxuskivitelű utazótáska elnyerte a nagy presztízsű iF Design díjat, s dizájnja – a kínálat többi darabjához hasonlóan – hűen tükrözi a Vignale trapéz alakú hűtőrácsának formavilágát, a kézzel készült üléskárpitok jellegzetes mintázatát és a karakteres motorháztető íveit.
A kollekcióban ezen kívül egy exkluzív kivitelű, kézműves kidolgozású bőr válltáska is található, valamint egy célszerű pénzcsipesz, egy iPhone-tok, egy névjegykártyatartó, és nem utolsó sorban egy milánói művészek által készített, kézzel kidolgozott selyemsál és selyem nyakkendő.
“A Vignale Kollekció a dizájn iránti rajongásunkat testesíti meg; azt a szenvedélyt, amely megkülönböztet minket a többi márkától, ám minden ízében tökéletesen őrzi a Ford különleges génjeit” – vélekedett Erika Tsubaki, a Vignale Kollekció alkotója és a Ford Európa dizájn-főmunkatársa. „A legújabb Vignale Kollekciót a Vignale-modellek sajátságos dizájnelemeivel formáltuk meg, kiemelt figyelmet fordítva a legjobb minőségű bőr használatára és a tökéletes részletkidolgozásra, hogy e tárgyak ugyanolyan gyönyörűek legyenek, mint az autók, amelyek formavilágukat ihlették.”