A 11 éves évfordulóját ünneplő International Business Awards-on (IBA) a MOL-csoport elnyerte a világ egyik vezető üzleti díját, a Stevie-díj bronz fokozatát.
A MOL-csoport UPPP programja, amely a földtudományi és olajipari műszaki tudományokat hallgató diákok körében kereste a jövő kutatás-termelési szakembereit, a hírnév és brand kommunikációs PR kampány kategóriában vehette át az elismerést.
„Örömünkre szolgál egy ilyen rangos, nemzetközi szervezet díjazása, amely elismeri a MOL-csoport azon elkötelezettségét, hogy felhívja a figyelmet a tehetségtámogató és fejlesztő programjaira. Nagyon büszke vagyok, hogy PR díjat nyertünk Németországban, a világ egyik legversenyképesebb média piacán” – mondta Dominic Köfner, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója. „A díjnyertes tehetség programjainkon keresztül, egyedülálló lehetőséget kínálunk az olyan tehetségek számára, akik egy nemzetközi környezetben is megállják helyüket.”
Az UPPP Tehetségfejlesztő Program a legkiválóbb tehetségeknek kínálja azt az egyedülálló lehetőséget, hogy csatlakozhatnak a MOL-csoport Kutatás-termelés ágazatába és így egy elismert, nemzetközi vállalatnál kezdhetik meg a karrierjüket. A tanulók egy kétfordulós vetélkedőn jelentkezhettek a programra 2014-ben. A német kommunikációs ügynökség, a F&H Porter Novelli által vezetett PR kampány 10 országban ismertette meg a kitűzött célcsoporttal a programot. A “Csatlakozz, ha mersz” mottóval a MOL-csoport földtudományi és olajipari műszaki tudományokat hallgatókat keresett a kutatás-termelés üzletágba. A kampány során alkalmazott PR taktikák révén, így a gyors interjúnak, a webszemináriumnak vagy a szakemberekkel történő személyes találkozásoknak köszönhetően, a MOL-csoport sikeresen szólított meg közel 3000 diákot a kiválasztott 14 ország 27 egyeteméről.