A Mazda Magyarországon 2.88%-os decemberi személyautó piaci részesedéssel zárta az elmúlt évet, mely rekordmértékűnek számít a márka hazai, 22 éves történetében.
Az eladási számok már második éve több mint 70%-os növekedést mutatnak az előző évihez képest. A Mazda az évi 1000 darabnál többet értékesítő gyártók közül a legnagyobb mértékű eladás-növekedést könyvelhette el.
A Mazda sikeréhez elsősorban a 2013-ban bemutatott Mazda6 és új Mazda3 járult hozzá. Előbbi stabil, 9% feletti piaci részesedést mondhat magáénak a felső-közép kategóriában, egyből a nagy flotta modellek után. A Mazda3 is gyors eredményeket ért el a kompaktok között: értékesítésének első évében majd 500 darab talált gazdára.
A Mazda 2015-ben is folytatja termékpalettájának megújítását és kiegészítését. Februárban, a közönségszavazat kategóriában nemrég Arany Kormánykerék díjat nyert, új Mazda2 lép a magyar piacra, tavasszal érkezik a 2015-ös Mazda6 és CX-5, melyek megkapják a Mazda új kommunikációs, szórakoztatási és navigációs rendszerét, nyár elején találkozhatunk az új SUV-val, a CX-3-mal, mellyel a dinamikus életstílusú, dizájn-orientált vásárlókat szólítja meg a márka, nyár végén pedig hazánkba is megérkezik a várva-várt új MX-5.