A sikeres Captur után a Renault új lendületet ad a termékpalettájának. A Renault Kadjar új látásmódot hoz a crossoverek folyamatosan fejlődő és népszerű szegmensébe.
A Kadjar egy jelentős állomás azon az úton, amelyet járva a Renault csoport folyamatosan újítja meg termékválasztékát, hogy új piacokat és új ügyfélkört hódítson meg.
A Renault-választék átlagos életkora így a 2012-es 4,8 évről mára 4,2 évre csökkent és 2015 végére 3,7 év lesz.
2014-ben minden 5 eladott autóból 1 crossover volt, így a szegmens részesedése Európában 23%, Kínában pedig 26% lett. A konszern növekedése szempontjából tehát kulcsfontosságú, hogy ezt a szegmenst használja ugródeszkának az új piacokra való betöréshez.
A Renault Koleos után a Captur volt a második modell, amely a Renault crossover-választékában megjelent. A praktikus és innovatív autó a B-szegmens élére ugrott, 178 000 forgalomba helyezett darabbal.
A Renault a Kadjart a C szegmensbe pozícionálta. A crossover formája egyben robusztus és elegáns. A lángvörös fényezés veszélyesen csábítóvá teszi a bevezetés első pillanatától kezdve a Kadjart.
Atlétikus és harmonikus külső
A Renault Kadjar három halmaz közös metszetében helyezkedik el: ez a C-kategóriás crossover egyesíti magában az SUV-k, az ötajtós berline és a kombi karosszériák főbb elemeit.
A Kadjar a génjeiben hordozza a Captur koncepció alapgondolatát és egy cseppnyit a DeZir szellemiségéből. A Captur a „Felfedezés” szirom a Renault dizájnstratégiájában, vagyis a dinamizmus, a robusztus tartósság és a kaland érzése, míg a DeZir a „Szerelem” szirma. Ez utóbbi jeleníti meg az érzéseket, és egyfajta érzékiséget. A Kadjar bemutató színe a Renault már jól ismert Lángvörös fényezés lesz, ami a szenvedélyt testesíti meg a csoport modelljein.
A Captur nagytestvére új, friss hangulatot hoz a crossoverek világába, hiszen szakít az eddigi dizájn-trendekkel. A Renault Kadjar személyisége igazán csábítóra sikeredett.
Speciális változatok minden ízlésnek megfelelően
Kadjar X-Mod:kalandra hív
A Kadjar X-Mod fantasztikus úttartásával és kaland-éhségével a járt út elhagyására csábít.
A Zen felszereltségi szintre épülő Kadjar X-Mod felszereltségéhez tartoznak a tetőrudak, az Ásványszürke szín, az első és a hátsó alvázvédő-lemezek valamint a speciális 17”-os kerekek.
A Kadjar márkajelzés az első ajtók védőelemein még stílusosabbá teszi a modellt.
A beltérben az exkluzív kárpitozás, az ajtófogantyúk valamint a levegőbeömlők hímzett díszítése rézszínű, igazodva a Kadjar kalandozó szelleméhez.
A kétkerékhajtású, Extended Grip tapadássegítővel szerelt verziókon, valamint a négykerékhajtású változatokon is a „Mud and Snow” abroncsok találhatók.
A Kadjar X-Mod nem csak a kalandvágyók számára kitűnő választás, de azoknak is remek, akik elérhető árú kényelmet, variálhatóságot és magas színvonalú vezetéstámogató rendszereket keresnek. Szériatartozék az Easy Break rendszer, amely automatikusan hajtja le a 60/40 arányban a hátsó ülések támláját, valamint az első utasülésből kis asztalkát csinál. A hátsó ülésen utazók számára kartámasz áll a rendelkezésre, az első könyöktámaszban pedig értékes tároló helyek vannak.
Ahhoz, hogy a mindennapi kalandok tökéletesen biztonságosak legyenek, a Kadjar X-Modban közlekedési táblafelismerőt, sávelhagyásra figyelmeztető rendszert és automatikus fényszórókapcsolást kínálunk. Az utazás élménye az automata klíma, és az eső- és fényérzékelő miatt teljesedhet ki végleg.
Kadjar Bose: stílusos forma, tökéletes hangzás
A Kadjar Bose a sportos eleganciát ötvözi a magas fokú audioélménnyel, így a vezetés élvezete maradéktalan lehet.
Az Intens felszereltségi szintre építve a Kadjar Bose® alapfelszereltsége a Full LED lámpa, a csillogó fekete külső tükörházak, a 19”-os „diamond-effect” felnik, a Bose® logo az oldalsó elemeken és a küszöbön.
Ebben a verzióban széria az Easy Park Assist parkolássegítő rendszer valamint a tolatókamera – ezek az Intens felszereltség esetén mind opciónak számítanak.
A belső tér a kifinomultságával hódít. A Scandium szürke és Szénfekete színek, a krómkeretes hangszórók az ajtókban és a világosszürke kárpitozás elegáns megjelenést kölcsönöznek. A kormánykerék Nappabőrrel borított, ez egyébként az ülésekre is kérhető opciós kárpitozás.
A Bose verzió különlegessége az a kivételes hangzásvilág, amit a névadó hangrendszer varázsol az utastérbe. A magas, a közép és a mély hangok valós, szinte élőzenei hangzása koncertteremmé varázsolja az utasteret:
– 1 központi sugárzó, amely betölti hangzásával a teret,
– 6 hangszóró körben az utastérben, gazdag és telt zenei élményt biztosítva az elöl és a hátul utazóknak,
– az első utasülés alatt található a digitális erősítő, amelyet a Bose jelfeldolgozó egészít ki. A teljes rendszert a Kadjar utasterébe tervezték a Bose mérnökei,
– a koronát a hangrendszerre a csomagtartóban található mélynyomó teszi fel, amely telt és tiszta basszusokkal tölti meg a teret.