Site icon AutóAddikt

Rengeteg Hyundai vesz részt a labdarúgó EB lebonyolításában

Pár nappal ezelőtt, május végén adta át a Hyundai azon autók kulcsait az UEFA képviselőinek, amelyek aktívan részt vesznek a 2016-os labdarúgó Európa-bajnokság lebonyolításában.

A hivatalos átadó ceremóniát Párizs St. Denis stadionjánál tartották. A Hyundai Motor egyik vállalása támogatóként, hogy kiválóan felszerelt autókkal segíti a június 10-től július 10-ig tartó esemény biztonságos és zökkenőmentes rendezését.

A világszerte milliók által figyelemmel kísért labdarúgó torna szervezésében résztvevő UEFA képviselők, bírók, újságírók, biztonsági szakemberek és VIP vendégek szállításában mintegy 361 Hyundai gépjármű áll rendelkezésre, köztük Genesis, Santa Fe, Tucson és i20 modellek. A Hyundai Motor, mint támogató megjelenik 12 nemzeti csapat autóbuszán is.

Az átadó ceremónia helyszíne ad otthont a döntő mérkőzésnek július 10-én. A különleges helyszínen jelen voltak többek között: Hyung Cheong Kim a Hyundai Motor európai elnöke, Kyoo Bok Lee a Hyundai Motor France elnöke, Guy-Laurent Epstein, az UEFA Events SA marketing igazgatója, Ruud Gullit, a korábbi Európa bajnok holland válogatott focista.

„A Hyundai Motorral a 2000-es Európa-bajnoksági együttműködésünk óta ez az esemény erőteljesen kinőtte magát, világszinten is egyre nagyobb figyelmet követelve magának.  Hozzánk hasonlóan, a Hyundai Motor is évről évre komolyabb teljesítményre törekszik: az általuk biztosított gépjármű flotta kifogástalan minősége, megbízhatósága megnyugtató támogatás számunkra. Reméljük, hogy együttműködésünkkel a Hyundai Motor termékeinek márkaértékét növelhetjük, és a márka európai sikereihez hozzájárulhatunk.” mondta Guy-Laurent Epstein, UEFA Events SA marketing igazgatója.

Együttműködésük 16 éve alatt a Hyundai Motor kulcsszerepet játszott az EB-k lebonyolításában. Csak 2014-től mostanáig 428 autóval segítette a Hyundai Motor az UEFA Európa-bajnokságot.

Idén a ‘Real Fans First’ – Mindenekelőtt az igazi szurkolók szlogen fejezi ki a Hyundai Motor célját, hogy minél közelebb kerüljön ügyfeleihez. Az április közepén indult nagyszabású kampány minden csatornán a szurkolók és a Hyundai Motor, az EB-hez való azonos kötődését kommunikálja.

A Digitális Drukkerparkban folyamatosan játszhatnak a résztvevők. AZ első hetekben belépőjegyeket nyerhettek, helyszíni prémium sofőrszolgálatot, és a bajnokság közben a tippjátékkal további nyereményekkel gazdagodhatnak, mint például Amazon ajándékutalvány. A fődíj egy vadonatúj i20.

A vidám grafikájú oldalon még bőven érdemes csatlakozni a szurkolótáborhoz! A digitális felületen ezzel is támogatjuk a hazai csapat szereplését, a bízva a minél jobb eredményükben, hiszen kiharcolták 44 év szünet után a komoly mezőnyben való szereplés lehetőségét.

Az első hónapban több mint 37 ezer résztvevő csatlakozott. Köztük, az első játékban 480 belépőjegyet sorsolt ki a Hyundai Motor. A második felvonásban, június 1 – július 10 között már a nyereményautóért folyik a játék. (euro2016.hyundai.com) A nemzetközi játékban aktív magyar résztvevők között is több szerencsés nyertes nézhet a helyszínen élőben mérkőzést vagy élvezheti, hogy a helyszínen kényelmes Hyundai-ban közlekedjen barátaival, sorfőrrel.

A játék és az esemény beharangozására készített videót már 33 milliónál is többször töltötték le szerte Európában. Az új filmekben további igazi szurkolókat láthatunk, akik nélkül a foci nem kezdődhet el.

 

Exit mobile version