Szokatlan körutazásba vágott a Volkswagen Haszonjárművek: nem kevesebb négy hónap alatt harminc országot felölelő túrára küldte az új Crafter modellt.
A Mesterektől a mesterekhez elnevezésű projekt keretében különleges szakembereket keres fel a turné annak érdekében, hogy bebizonyítsa: ez az autó még a legkülönlegesebb mesterek munkájába is tökéletesen bele tud illeszkedni. Az új Volkswagen Crafter hazánkban az oldtimer repülők renoválásával foglalkozó Goldtimer Alapítványt látogatta meg néhány napja a Budaörsi repülőtéren.
Legyen szó skótduda készítőről Skóciában, szélmalom felújítóról Hollandiában, a holland királyi udvarnak szállító virágtermesztőről, egy fejszéket készítő svéd kovácsról vagy a magyar old timer repülőgépeket restauráló alapítványról – minden vállalatnál egy a cél, hogy tökéleteset alkossanak.
Ehhez hasonló különleges mesterségeket űző vállalatokat látogat meg a Mesterektől a mesterekhez elnevezésű projekt keretében a Volkswagen Haszonjárművek az új Crafter hivatalos bevezetése előtt, hogy ezzel is bebizonyítsa: a kishaszonjárművet nagyon változatos felhasználói csoportok igényeihez és szükségleteihez szabták.
Így ez az autó sokkal praktikusabb, költség-hatékonyabb és innovatívabb, mint bármikor korábban, ebből eredően megfelel minden olyan kihívásnak, ami a hétköznapi életben a kézműves mesterségek gyakorlatában előfordulhat.
A körút Hannoverből, a márka központjából indult, s négy hónap alatt harminc országot látogat meg, mely során az új Crafter megközelítőleg a Föld kerületével azonos távolságot – közel 42 ezer kilométert – tesz meg, ezáltal gyakorlatilag az első pillanattól kezdve egy minőségi ellenőrzésnek veti alá magát.
A kétfős német stáb hazánkban az old timer repülők renoválásával foglalkozó Goldtimer Alapítványt látogatta meg a Budaörsi repülőtéren az elmúlt napokban, ami azért is volt különleges pillanat, mert Magyarországon itt volt először látható az új haszonjármű.
Az Alapítvány egyébként idén ünnepli 25 éves évfordulóját, s ez idő alatt számos repüléstörténetileg meghatározó repülőgépet restaurált, így például egy Li-2-őt, egy Po2-őt, egy Bánhidi Antal tervezte Gerlét, vagy egy-egy példányt a Rubik Ernő által megalkotott Cimbora, Vöcsök és Kánya típusokból.
A bemutató után az új Crafter egyből továbbállt, a következő két megállója Ausztriában és Szlovákiában lesz.