Tovább bővül a Peugeot nagy flottaügyfeleinek köre, ezúttal a British American Tobacco Hungary (BAT) választotta autószállító partneréül a Peugeot márkát hazánkban. A BAT teljesen új ügyfél a Peugeot számára és ez már a sokadik nagy flottája volt idén az oroszlános márkának.
A Peugeot márka magyarországi importőrének telephelyén került átadásra az az 52 db autó, mely a British American Tobacco budapesti flottájának a törzsét adja a jövőben. A választás nem véletlenül esett a Peugeot márkára: a biztonság, a jó ár-érték arány, a márka autóinak magas kényelmi és ergonómiai szintje, a méretes csomagtér és az elérhető extrafelszerelések egyaránt fontos szerepet játszottak a döntésben. Érthető tehát, hogy a választás végül a Peugeotra, ezen belül a 308 SW kombi változatára esett. A 308 SW 610 literes csomagtartója mely a teljesen síkba dönthető hátsó ülésekkel gombnyomásra bővíthető, a tágas hátsó lábtér, az egyedülállóan ergonomikus és pihentető vezetést biztosító i-Cockpit vezetőhely, valamint a csendes utastér nemcsak kiváló utazóautóvá, hanem eszményi munkaeszközzé is teszi a 308 SW-t. A kiválasztáskor fontos szerepet játszott a kedvező fogyasztási és üzemeltetési költségeket ígérő, mindemellett dinamikus 1.5 BlueHDi motor és az ehhez is elérhető 8 fokozatú Aisin automata váltó, mely ma még nem általános ebben a méretkategóriában. A felhasználók kényelmét nemcsak az autók nagy részéhez megrendelt 8 fokozatú automata váltó, hanem az „Ergonómiai csomag” részeként kínált, különlegesen formázott ülések is fokozzák, hiszen a leendő felhasználók (elsősorban területi képviselők) sok időt töltenek majd a 308 SW volánja mögött. Az autók gördülékeny átadását és a leendő felhasználók minél alaposabb tájékoztatását egy kisfilm is segítette, melyet a Peugeot szakmai segítségével állítottak össze a cég munkatársai. Ebben egy moderátor és egy leendő felhasználó mutatja be az új autók kezelésének legfontosabb tudnivalóit.
A Peugeot számára a flottaértékesítés szempontjából is sikeresen zárul a 2019-es év. A flottaértékesítések aránya az év első 11 hónapjában meghaladta az 50%-ot, miközben a flottaügyfeleknek értékesített autók volumene 20%-kal bővült idén. 2019-ben 8 olyan nagy ügyfele is volt a márkának, amely 50-nél több új Peugeot gépjárművel bővítette flottáját. A BAT mellett, többek között a Peugeot ügyfelei között volt idén a Tigáz, a Kite, a Spar, a Berlin Chemie, az OTP csoport, az Accor Hotels, a Colas, és az MPT is. A felhasználók egyre nagyobb érdeklődésének köszönhetően a Peugeot nagy visszatérő a napi bérautós cégek körében is (Budget, Avis, Klasswagen), 2019-ben ebben a szegmensben sikerült elérni a legnagyobb növekedést.
A Peugeot 2020-ban is szeretné folytatni növekedését a hazai flottapiacon, melyhez bizonyára hozzájárulnak majd az első negyedévben érkező, 100%-ban elektromos és plug-in hibrid modellek is. Egyre több ügyfél számára fontos a károsanyag kibocsátás és a CO2 emisszió csökkentése. Ezen a területen a Peugeot az egyik leghatékonyabb megoldást nyújtja már jelenleg is, hiszen az évtizedek óta fejlesztett, megbízható BlueHDi technológia megkerülhetetlen a CO2 kibocsátás csökkentésének kapcsán, mindemellett a márka nagyon korszerű benzinmotor palettával (Puretech motorcsalád) is rendelkezik, 2020-tól pedig bevezeti vadonatúj plug-in hibrid és 100%-ban elektromos hajtásláncait is. A márka eltökélt szándéka, hogy 2023-ig valamennyi modellje elérhető legyen alternatív hajtással és 100%-ban eleget tegyen az európai CO2 kibocsátás csökkentési előírásoknak.