Főoldal Hírek Sikeres startot vett Magyarországon is a BMW i

Sikeres startot vett Magyarországon is a BMW i

A BMW i modellek forgalmazása 2014. november 1-jével vette kezdetét Magyarországon és az elmúlt 6 hónap hazai sikerei a vállalat nemzetközi értékesítésével összhangban vannak.

bmw_i3_autoaddikt_002

Számos autót már átvettek a márka ügyfelei, de a rendelésállomány is biztatóan alakul. 2015 első negyedévében 10 db BMW i3 modell került magyar tulajdonoshoz, mely eredmény a legnépszerűbb elektromos autó címet jelenti a BMW i3 számára ezen időszakban. Áprilisban további négy BMW i3, valamint az első BMW i8 modell is átadásra került – így idén eddig összesen 15 db autóval a magyar piac is csatlakozik ahhoz a globális sikersorozathoz, mely a BMW i almárka nemzetközi szereplését övezi.

Tavaly, a BMW i almárka folyamatos bevezetésének évében, 17 800 BMW i3 és i8 járművet értékesítettek világszerte, melyet a 2015-ös év első negyedében további, több mint 6600 BMW i követett. A BMW egy vadonatúj modellpaletta kifejlesztésével ismét úttörőként lépett be az elektromos és plug-in-hibrid modelleket kínáló prémiummárkák piacára, melynek sikerességét az elmúlt időszak hazai és nemzetközi eredményei bizonyítanak.

bmw_i3_autoaddikt_005

„A BMW i modelleket nagy érdeklődéssel fogadja a magyar piac, úgy gondoljuk, hogy a hosszú távú fenntarthatóság üzenete, autóink koncepciója, illetve az a minden részletre kiterjedő átgondoltság és környezettudatosság mely a BMW i modelleket jellemzi, megnyerő a hazai ügyfelek számára is” – mondta Mala Ferenc a BMW Group Magyarország márkamenedzsere. „A BMW i egy új világot jelent az autózásban, új lehetőségeket nyit az elektromos mobilitás, a fenntarthatóság és az ehhez társított szolgáltatások területén. A BMW i3 és i8 modellek több mint 50 különböző szakmai díjat nyertek el bemutatásuk óta, köztük az egyik legfrissebb elismerés a New York-i autószalonon bejelentett World Car Awards ceremónia World Green Car trófeája, mely a BMW i8 koncepcióját, formatervét, valamint az autó technológiáját méltatta. A rangos díjat sorozatban másodszor kapta meg a BMW a tavalyi i3 sikerek után. A BMW Connected Drive rendszere, az okoskészülékekkel, legújabban okosórákkal kapcsolatot teremteni képes autó lehetősége új távlatokat nyit a BMW i előtt. Bízunk benne, hogy a magyar vásárlók bizalma és a technológiai nóvumok iránti érdeklődése további sikerekhez vezet itthon is!” – tette hozzá a BMW i márkamenedzsere.

bmw_i3_autoaddikt_001

A hazai BMW i Szervizpontok újabb állomásokkal bővülnek a közeljövőben, a meglévő 4 partner mellé továbbiak csatlakoznak, támogatva az országos lefedettséget és a minél magasabb színvonalú szolgáltatási rendszert.

A BMW i almárka kisebb, mindennapi közlekedésre kialakított városi prémium autója, a BMW i3 alapáron 11 830 000 forinttól érhető el. Az i3 kétféle verzióban választható, amelyből a teljesen elektromos kiadás 130-160 kilométer hatótávra képes a használat intenzitásának függvényében, míg a hatótáv-növelő megoldással (Range Extender) bővített verzió már összességében 300 kilométer megtételére alkalmas. A márka hálózatról tölthető (plug-in) hibridhajtású sportautója, az i8 alapáron 43 594 000 forinttól érhető el a hazai vásárlók számára.

BMW i3 autótesztünk ide kattintva érhető el: http://www.autoaddikt.hu/teszt-bmw-i3-egy-kategoria-teljes-ujraertelmezese/