Alig néhány nap van hátra a Fekete Péntekig és a Kiber Hétfőig, a karácsonyi időszak két legforgalmasabb bevásárló napjáig, ezért a svéd Volvo Cars vadonatúj módszert dolgozott ki, amivel enyhíthető a bevásárlással járó hercehurca.
A prémium autógyártó útjára indította a Volvo tulajdonosok számára szabadon elérhető autóhoz szállítási szolgáltatását. A PostNorddal, a skandináv térség legnagyobb kommunikációs és logisztikai szolgáltatójával; a Lekmer.com vezető skandináv online játék- és babacikk-áruházzal; valamint a Mat.se svéd online élelmiszer-kereskedővel együttműködésben kínált szolgáltatás keretében Göteborgban a Volvo tulajdonosok közvetlenül autójuk csomagtartójába szállíttathatják a megvásárolt karácsonyi játékokat, ajándékokat, ételeket és italokat.
A Volvo autóhoz szállítási szolgáltatása ismét örömünneppé kívánja tenni a karácsonyt azáltal, hogy kiküszöböli az ünnepi bevásárlás legkellemetlenebb mozzanatait, a belvárosi parkolás kilátástalanságától az ideges vásárlók végeláthatatlan tömegén át a rosszkor kézbesített küldemények okozta csalódottságig.
A Volvo autóhoz szállítási szolgáltatása egy olyan digitális kulcs segítségével valósul meg, amellyel egyetlen alkalommal nyithatóvá válik az ügyfél Volvo gépkocsija. Az ügyfélnek nincs más dolga, mint online megrendelni az árukat. Ezt követően értesítést kap, amint a csomagokat leszállították autójába, és már indulhat is haza, csomagtartójában a megvásárolt ajándékokkal.
„A karácsony örömteli ünnep, de legyünk őszinték: a legtöbb család számára rendkívül hektikus időszak is egyben. Ez a szolgáltatás leegyszerűsíti a vásárlás folyamatát” – mondta Björn Annwall, a Volvo Car Group értékesítésért, marketingért és ügyfélkapcsolatokért felelős alelnöke. „A Volvo modellek csomagtartójába érkező szállítási szolgáltatás a tökéletes bizonyítéka annak, hogy a hálózatba kapcsolt gépkocsik technológiája révén idő takarítható meg, és könnyebbé válhat az életünk.”
A szolgáltatás jelen pillanatban kizárólag azon göteborgi Volvo-tulajdonosok számára elérhető, akik előfizetnek a Volvo On Call szolgáltatásra, a jövőben azonban további svéd városokban, illetve más országokban is be kívánjuk vezetni azt. Amint a későbbiekben a Volvo folyamatosan bővíti kereskedelmi partnereinek a körét, úgy válik majd elérhetővé a szezonális áruk egyre szélesebb választéka.
A szolgáltatás használata rendkívül egyszerű. A Volvo tulajdonosoknak nincs más dolga, mint az ajándékok, élelmiszerek, italok vagy egyéb áruk online megvásárlása során a megrendelés véglegesítésekor bejelölni az autóhoz szállítás opciót.
A szolgáltatás tökéletesen példázza, hogy a Volvo hogyan igyekszik nyílt szellemmel megközelíteni az új technológiák fedélzeti beépítésének és alkalmazásának a kérdését.A Volvo mindig nyitott az új technológiák feltérképezésére, legyen szó biztonsági, autonóm mobilitási vagy kapcsolódási megoldásokról, ugyanakkor rendíthetetlenül hisz a skandináv célszerűség elvében, azaz kizárólag akkor vezet be egy új technológiát, ha az valóban képes életeket menteni, időt megtakarítani, vagy más értékes módon hozzájárulni az ügyfelek életéhez.
„A Volvót hidegen hagyják azt öncélú technológiai megoldások” – mondta Klas Bendrik, a Volvo Cars alelnöke és információs vezérigazgatója. „Ha egy technológia nem teszi könnyebbé, jobbá, biztonságosabbá vagy élvezetesebbé ügyfeleink életét, nem fogjuk azt felhasználni.”