Szivárgást észleltünk az olajteknőnél (kiskarter) és a szelepfedeleknél. Nyilván cseréljük, főként, hogy időszerű az olaj- és szűrőcsere is.
Zsolti a CVH-nál feltárta a hibát, miszerint olajszivárgásunk van, méghozzá az olajteknőnél, illetve az utasoldali hengersor szelepfedéltömítésénél. Ha már olajcsere a nyakunkon, akkor legyenek a tömítések is cserélve.
Egyébként volt ott más szivárgás is, konkrétan a kormányszervó tartálya környékén eresztett pusztán azért, mert a gyárilag előirányzott maximum érték felett volt a folyadékszint, és ezért túltágulás jött létre minden egyes bemelegedés után. Ezt a hibát kiiktattuk, írtunk is róla korábban, s a szivárgás meg is szűnt.
A Mercibolt.hu le is szállította a megfelelő alkatrészeket. A kiskarter tömítés (A1190140622) nem gyári lett végül, felesleges, Elring érkezett, gyári minőség. Jöttek szelepfedéltömítések is, balos, jobbos egyaránt – ezek sem gyáriak, Victor Reinz-ek; tökéletes, szintén gyári minőség.
Jött viszont gyári cucc is, egy olajleeresztő csavar és rézgyűrű-tömítése személyében (csavar: A0029973430, tömítés: N007603012110), mert akkor már menjünk biztosra, s zárjuk ki a szivárgások lehetőségét (majdnem) teljesen.
A procedúrára hamarosan sort kerítünk a CVH-nál, melyről természetesen fényképes tudósítással számolunk majd be az Autóaddikt hasábjain.
Együttműködő partnerek: Mercedes-Benz, Classic Vehicle Hungary, Victor’s Customs, Zöld Autószerviz, MerciBolt.hu, Hankook Tire Magyarország, ULO, Loctite (Henkel Adhesives), Olajshop.hu
Fotó: Autóaddikt
Utómunka: Acer