Site icon AutóAddikt

Új projekt: Autóaddikt-tartós teszten a Nissan LEAF 40 kWh

Bár rendhagyóbb projekt ez, mint a jelenleg is futó 1997-es Mercedes W140, vagy a 2005-ös Smart Fortwo, de ebbe a dedikált főkategóriába soroltuk a témát. Alapvetően azért, mert napi szintű történésekről adunk hírt a Nissan LEAF 40 kWh-t illetően.

Nyilván itt nem lesz szerelgetés, kötelező szerviz, vagy épp karosszériamunka. Itt nyilván nem az a cél, hogy helyreállítsunk dolgokat, miért is lenne, hiszen ez egy alig 1 hónapos autó, írd és mondd jelenleg 38 kilométerrel az órájában.

Lesz viszont minden, ami kapcsolódik majd a LEAF-hez, és magához az elektromos autózáshoz: napi, gyakorlati szintű használat, technológia-elemzések, praktikum, hosszabb távú utazások, töltögetés nyilvánosan és privát, műszaki fókuszú beállítottsággal mérve, vagy épp női szemmel mustrálva. Fontos a lifestyle-vonal is, tehát a fentebb már említett hétköznapi, gyakorlati használat e megközelítésben is hasít majd.

Örülünk annak, hogy a Nissan magyarországi képviselete, valamint a Nissan Solymár látott fantáziát a koncepcióban, és tartós használatra biztosították számunkra a Nissan LEAF 40 kWh modelljét. Így hát ténylegesen nincs más hátra, mint belekezdjünk ebbe a rendhagyó projektbe, és több héten át olvasóink elé tárjuk a lényeget, amit egy ízig-vérig (tisztán) elektromos autó képes nyújtani használójának, használóinak.

Az alábbi platformokon találkozhatnak olvasóink az elkövetkezendő időszakban a Nissan LEAF 40 kWh modellel, cikkeinkkel a téánában:

Együttműködő partnereink: Nissan Magyarország, Nissan Solymár-Szalay Kft., Acer

Exit mobile version