Főoldal Autó-motorsport Versenypilótákká avanzsált világklasszis focisták a Nissan „Cseréljünk álommunkát!” kampányában

Versenypilótákká avanzsált világklasszis focisták a Nissan „Cseréljünk álommunkát!” kampányában

A Manchester City futballcsapat játékosai a „Cseréljünk álommunkát!” Nissan-akció keretében focicipőjüket egy napra autóversenyzői kezeslábasra cserélték.

nissan-csereljunk-alommunkat-kampany-2016-autoaddikt

David Silva, Bacary Sagna, Eliaquim Mangala és Fernando a Nissan Juke NISMO RS volánja mögé ültek, és a Nissan legjobb GT Academy-pilótái által tartott felkészítés után intenzív futamon mérték össze, ki mennyire képes uralni az autót.

A munkacsere ötletét a Nissan felmérése* inspirálta, amelynek eredményeiből kiderül, hogy a 9–13 éves gyerekek1 több mint egyötöde (22%-a) jelölte meg a profi focit álommunkaként.

Az ugyanebbe a korcsoportba tartozó gyerekek közel egyhatoda (16%-a) gondolja úgy, hogy a focistáké a legizgalmasabb karrier. Az arány a fiúk között még magasabb: több mint egynegyedük (26%-a) jelölte meg a focistát a világ legizgalmasabb foglalkozásaként.

A fiatalok a Nissan GT Academy pilótáinak nyomdokaiba is szívesen lépnének: 1000 megkérdezett 64%-a szerint az lesz a jövőjük legizgalmasabb pontja, amikor „megtanulnak vezetni”, a fiatal fiúk által legizgalmasabbnak tartott munkák között pedig a versenypilóta végzett a második helyen (19%-kal).

Jean-Pierre Diernaz, a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke ennek kapcsán elmondta: „A Nissan minden tevékenységének középpontjában az élmény áll. Folyamatosan arra összpontosítunk, hogy – az ígéretes autóversenyzőktől a futballrajongókig – mindenki számára elérhetővé tegyük az innovációt és az izgalmas élményeket. A kutatásban, technológiai fejlesztésben és tervezésben elért eredményeink pedig garantálják, hogy a Nissanra izgalmas jövő vár.”

A Nissan azt is megvizsgálta, hogy mit találnak az európai felnőttek izgalmasnak: a futball itt is rangos helyen végzett. A felméréseket a Nissan Élményindex összeállításának keretében végezték, amelynek során a Nissan a Loughboroughi Egyetem sporttudományi szakértőivel összefogva a fociláz mögötti mozgatórugókat igyekszik feltérképezni.

A felmérést** több mint 5000 egyesült királyságbeli, francia, spanyol, német és olasz felnőtt körében végezték, és a kapott eredmények szerint az európai felnőttek a focimeccseket minden más időtöltésnél magasabbra értékelték. A megkérdezettek több mint fele (55%) számára a focimeccsek jelentik hétről hétre, illetve hónapról hónapra a legizgalmasabb kikapcsolódást.

Az európai felnőttek egyöntetűen vallják: kedvenc csapatuk izgalmasabb, mint a munkájuk. Amikor arra kérték a résztvevőket, hogy életük két legizgalmasabb aspektusát értékeljék, minden negyedik válaszadó (24%) nevezte meg kedvenc focicsapatát, míg kevesebb mint ötből egy válaszadó (18%) jelölte meg jelenlegi munkáját.